Gå til innhold

Hindre varsler til varslingssenter på Apple Watch Ultra 2?


Anbefalte innlegg

Jeg sliter med et lite problem jeg ikke finner ut av når det kommer til Apple Watch Ultra 2 som jeg nylig har anskaffet meg. 

Jeg har lagt mail ikonet på fremsiden av klokken for lett tilgang. Hver eneste gang jeg får mail så får jeg en varsel i form av lyd samt en "popup" fra varslingssenteret om at jeg har fått en mail. Selve mail ikonet viser ikke noe tall vedrørende uleste mail slik den gjør på telefonen. 

Så hva er det jeg ønsker?

jeg ønsker ikke å få denne "popup"'en fra varslingssenteret hver gang jeg får en mail. Jeg ønsker bare at jeg blir varlset med lyd ig at det dukker opp et tall på epost symbolet som indikerer at jeg har fått mail som ermulest. 

Grunnen er at det blir for mye styr og sveipe bort disse varslene fra varslingssenteret hver eneste gang det dukker opp mail, og det er ikke få ganger i løpet av en dag. 

jeg har prøvd ganske mye å det kan gidt være det er en kombinasjon jeg har oversett, så derfor ber jeg om hjelp her til å finne ut av dette. Dette gjelder altså apple sin egen mail som jag har lagt inn en Exchange konto i. 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å slå av varslinger for nye e-poster på Apple Watch, kan du følge disse trinnene:

  1. Åpne Apple Watch-appen på iPhone.
  2. Trykk på Min klokke-fanen.
  3. Trykk på Varslinger.
  4. Finn e-postappen du vil slå av varslinger for, og trykk på den.
  5. Slå av Tillat varslinger-knappen.
Lenke til kommentar
fwrummel skrev (2 minutter siden):

For å slå av varslinger for nye e-poster på Apple Watch, kan du følge disse trinnene:

  1. Åpne Apple Watch-appen på iPhone.
  2. Trykk på Min klokke-fanen.
  3. Trykk på Varslinger.
  4. Finn e-postappen du vil slå av varslinger for, og trykk på den.
  5. Slå av Tillat varslinger-knappen.

Ja, det er ganske basic. Det har jeg gjort. Men da forsvinner også varslingslyden.... 

Les min første post :) 

Endret av Bjerknez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...