Gå til innhold

Teslas «Model 2» skal komme neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uname -i skrev (30 minutter siden):

Burde det ikke vært biler ute for testing allerede om man skal begynne storstilt produksjon til neste år? Såvidt jeg vet så finnes det ikke en prototype eller et design en gang.

Korleis veit du det?

Lenke til kommentar
Iterion skrev (59 minutter siden):

Meget spent på denne! Håper de kommer med en stasjonsvogn modell også etter det , da begynner vi å snakke :D

Jeg og, gleder meg til å prøve. Nye Model 3 var et meget godt tilskudd hvor de hadde fikset mye av mine "problemer" med tidligere versjon.

Men, stasjonsvogner er dessverre ikke populært så det tror jeg ikke er så store sjansen for dessverre.  

Endret av DrAlban3000
  • Liker 1
Lenke til kommentar
DrAlban3000 skrev (Akkurat nå):

Jeg og, gleder meg til å prøve. Nye Model 3 var et meget godt tilskudd hvor de hadde fikset mye av mine "problemer" med tidligere versjon.

Men, stasjonsvogner er dessverre ikke populært så det tror jeg ikke er så store sjansen for. 

Sant! Når det gjelder stasjonsvogner har de nok blitt overgått av SUV'er ja, spesielt i Norge og USA, men bør vel fortsatt være et godt marked for det? Man ser jo fortsatt haugevis av stasjonsvogner rundt omkring. Veldig god plass i de og vanligvis veldig gode å kjøre! 

Selv har jeg veldig lyst på en stasjonsvogn som neste bil da jeg foretrekker det over SUV pga utseendet, kjørekomfort og  pga mer plass. Hadde nok sikla like mye på en Tesla stasjonsvogn som jeg gjør med BMW 3 serie 330e xDrive touring om dagen hehe.

Lenke til kommentar
Zeph skrev (1 minutt siden):

Det kan eksistere både design og prototype utan at du veit om det.

Ja, det kan jo teoretisk hende at bilen er fiks ferdig og at de holder det veldig hemmelig. Det vil i tilfelle være første gangen i Teslas historie som har for vane å selge skinnet før bjørnen er skutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Iterion skrev (31 minutter siden):

Sant! Når det gjelder stasjonsvogner har de nok blitt overgått av SUV'er ja, spesielt i Norge og USA, men bør vel fortsatt være et godt marked for det? Man ser jo fortsatt haugevis av stasjonsvogner rundt omkring. Veldig god plass i de og vanligvis veldig gode å kjøre! 

Selv har jeg veldig lyst på en stasjonsvogn som neste bil da jeg foretrekker det over SUV pga utseendet, kjørekomfort og  pga mer plass. Hadde nok sikla like mye på en Tesla stasjonsvogn som jeg gjør med BMW 3 serie 330e xDrive touring om dagen hehe.

Det har nok med at batteriet skal under der, så det er fristende å bygge i høyden. Med nye slanke batterier kan du og jeg håpe :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...