Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av bil


Anbefalte innlegg

Har en VW multivan og når den er satt opp som 4 seter så kan jeg gå inn/ut bakluken :p skyvedørene på sidrn kan jeg også bruke om den er satt opp som 7 seter og da kan en parkere ganske trangt. Om du finner noe med skyvedører så kan kanskje det åpne for litt bredere bil? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 17.1.2024 at 7:27 PM, Dr. Brodsky said:

Jeg ser mer og mer på Polestar 2, men uten å ha studert de i virkeligheten er det vanskelig å se om de har god nok plass innvendig.

EQB ser jo helt super ut. Den er også i følge tallene jeg finner et par cm smalere enn Polestar 2. Samtidig er den 7 cm bredere enn bilen vi har nå, og det er mer enn trangt nok sånn vi har det.

På en annen side så ha begge naboene bredere biler enn oss, så det er vel ikke sånn at det er vårt ansvar å kjøpe smal bil for at alle skal kunne komme seg ut og inn av bilene...?

Lade ofte er ikke noe problem så lenge bilen kommer inn i garasjen (og vi får opp dørene nok til at vi kommer oss ut). Vi kan da lade hjemme og på hytten. Til og fra jobb bruker jeg firmabilen som jeg lader på jobb og på hurtigladere for jobbens regning ved behov. Samboer sykler til og fra jobb vår, sommer og høst. Om vinteren kjører hun, men det er ikke så lang reisevei at det er behov for å lade på jobben.

Rammeløse dører gjør underverker når du skal parkere på trange steder. Rulle vinduet ned når du skal ut/inn i bilen så sparer man mange cm. 
 

Tesla leveres jo med fjernstyring fra app, så da kan du gå ut av bilen før du kjører den inn

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...