Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Jeg sover for hardt 😂😂😂😂 😉😉 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (4 timer siden): Samme greia med mine foreldre. De har til og med gitt meg skylden for at de ruser seg (selvom de startet med det da de var ganske unge og mange år før jeg ble født...), moren min presterte også å si at det var min feil at stefaren min banket henne. Det er skikkelig psykt. Men jeg tror de har gjort så mye dumt og driti seg ut så mange ganger at om de skulle starte å ta ansvar selv, ville de vel ha dødd av skam. Og de er så svake at de ikke klarer å ta ansvar og da er det enkleste å bare fortsette å skylde på alle andre. Det er helt latterlig. Og fordi jeg vet hvor egoistisk ondskapsfullt det er å gjøre sånn mot barn, klarer jeg ikke helt å syntes synd på de og ha medfølelse, desverre 😤 Seriøst? Sa hun det?.. Det var stygt gjort det 🤬🤬🤬 Sånt kan man virkelig ikke si!!!! Skylde på andre er ikke bra.... 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (3 timer siden): 🥰🥰❤️❤️ 🥰🥰❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til deg og til Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Tuss trenger en suss 😂😘 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (2 timer siden): Ja, jeg har bestemt at du skal ha de kattene, så du har bare å kjøre nedover når den tid kommer 😆😻😻😻😻🐶🥰 Det er veldig sant, jeg forstyrrer heller ikke valpen når han sover 🐶🥰 Egentlig bør man ikke forstyrre noen når de sover, men man må jo innimellom vekke opp folk om de risikerer å forsove seg til jobb eller viktige ting Det kommer vel litt an på for min del tror jeg 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Tuss trenger en suss 😂😘 og Cassidy Tvillingene sier at vi begge to trenger tannpuss.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Godlørdagsmorgen til dere alle sammen.🥰🥰 God morgen 🥰🥰 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): God morgen 🥰🥰 😂😂😂😂 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): og Cassidy Tvillingene sier at vi begge to trenger tannpuss.🤣🤣 Kan pusse tennene på dere jeg 😂😂😂😂 Puss puss Så får du en suss Hver eneste tann med børste og vann Puss puss så får du en suss 😘😘😘😘 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ Yes we do ! ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Kan pusse tennene på dere jeg 😂😂😂😂 Puss puss Så får du en suss Hver eneste tann med børste og vann Puss puss så får du en suss 😘😘😘😘 Men Cassidy Tvillingene frykter at tannbørstene våre vil spille oss et puss.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Yes we do ! ❤️❤️ 🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (1 time siden): Ja det håper jeg virkelig. Mener å huske at de fikk endel kritikk noen år etter at jeg gikk der 😅 Uff nei, nå har jeg snudd døgnrytmen min helt, det er ikke bra Ja det var noe om homofile om jeg ikke husker helt feil var del i 2014-2015 det joda koselig at du er her med oss 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (13 minutter siden): 🥰🥰❤️❤️ 🥰🥰❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): og Cassidy Tvillingene sier at vi begge to trenger tannpuss.🤣🤣 😂😂😂😂😂😂 Pass deg eller som kommer Karius 😂😂😂😂. Vanskelig å finne norske klipp uten tull..... 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Men Cassidy Tvillingene frykter at tannbørstene våre vil spille oss et puss.🤣🤣 Fordi? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (18 minutter siden): Grave graver.... Næææ 😂😂😂😂 Det kunne jeg fint styrt meg for 😂😂😂😂 Ja kjørte gravemaskin på kirkegård før du kunne det ja 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): 🥰🥰♥️♥️ 🥰🥰❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (50 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå