Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Entern skrev (3 minutter siden):

Kjempegod idé 🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Ja jeg kan være full av gode idéer 😁

Entern skrev (4 minutter siden):

 

Og det er jeg og 🥱😴 god natt alle sammen 🥱😴😊

God natta Entern, håper du får sove godt og drømme no' flott 🍀☘️😊🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden):

Cassidy Tvillingene må nok innrømme at vi dessverre heller ikke har noe sympati for foreldrene våre heller.:no::no:

Det skjønner jeg godt! Bruk heller sympatien på hverandre og andre som sliter pga dårlig oppvekst. Når man har fått tilbake trygghet og kjærlighet til seg selv, kan ma ha mye å gi til andre som sliter med lignende ting. Og sånn sett vri alt det dårlige man har opplevdt til noe positivt 🍀☘️😊💚💚🐶🥰

Maskinfører skrev (8 minutter siden):

Ja jeg må nok det :D ja flere pusekatter må man ha :) hehe ja han kan jo det 😻😻😻😻😉🐶🥰 ja må snakke med han når han våkner  han ligger nedenfor beina mine og sover :D 

Ja, jeg kommer til å mase på deg til du har kjørt og hentet de ;):p Ja du må nok advare han om at det kommer en ny og yngre damepus i hus og at da blir det hun som er sjefen! :rofl:🍀☘️😻😻😻😻🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Det skjønner jeg godt! Bruk heller sympatien på hverandre og andre som sliter pga dårlig oppvekst. Når man har fått tilbake trygghet og kjærlighet til seg selv, kan ma ha mye å gi til andre som sliter med lignende ting. Og sånn sett vri alt det dårlige man har opplevdt til noe positivt 🍀☘️😊💚💚🐶🥰

Ja, jeg kommer til å mase på deg til du har kjørt og hentet de ;):p Ja du må nok advare han om at det kommer en ny og yngre damepus i hus og at da blir det hun som er sjefen! :rofl:🍀☘️😻😻😻😻🐶🥰

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (6 minutter siden):

Det skjønner jeg godt! Bruk heller sympatien på hverandre og andre som sliter pga dårlig oppvekst. Når man har fått tilbake trygghet og kjærlighet til seg selv, kan ma ha mye å gi til andre som sliter med lignende ting. Og sånn sett vri alt det dårlige man har opplevdt til noe positivt 🍀☘️😊💚💚🐶🥰

Ja, jeg kommer til å mase på deg til du har kjørt og hentet de ;):p Ja du må nok advare han om at det kommer en ny og yngre damepus i hus og at da blir det hun som er sjefen! :rofl:🍀☘️😻😻😻😻🐶🥰

Ja det skjønner jeg for de er nydelige :D ja det kan jo være sånn  det da hvem som hadde blitt sjefen aner jeg ikke når pusemor gikk bort i juni 2015 så aner jeg ikke hvem som ble sjefen i troppen/flokken tror egentlig ingen av de var noe spesielt sjefstyper de var venner og lå på hver sin plass (om vinteren kunne de ligge 2 og 2 ved siden av hverandre de varmet seg sa pappa)  så det var ikke noe sjefsgreier mellom Frida eller Tuss heller Frida hadde jo vært her siden 2006 Tuss 2016-2017 ingen av de utviste ikke noen sjefsrolle mulig de var for gamle til det :rofl: 🍀☘️😻😻😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja det skjønner jeg for de er nydelige :D ja det kan jo være sånn  det da hvem som hadde blitt sjefen aner jeg ikke når pusemor gikk bort i juni 2015 så aner jeg ikke hvem som ble sjefen i troppen/flokken tror egentlig ingen av de var noe spesielt sjefstyper de var venner og lå på hver sin plass (om vinteren kunne de ligge 2 og 2 ved siden av hverandre de varmet seg sa pappa)  så det var ikke noe sjefsgreier mellom Frida eller Tuss heller Frida hadde jo vært her siden 2006 Tuss 2016-2017 ingen av de utviste ikke noen sjefsrolle mulig de var for gamle til det :rofl: 🍀☘️😻😻😻😻🐶🥰

Ja det kan nok stemme det 😃😻😻🐶🥰  Ja de er kjempesøte og de trenger et hjem, og du trenger selskap i flere katter. Så da slår man to fluer i ett smekk og løser flere problemer og behov 😁👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (9 minutter siden):

Ja det kan nok stemme det 😃😻😻🐶🥰  Ja de er kjempesøte og de trenger et hjem, og du trenger selskap i flere katter. Så da slår man to fluer i ett smekk og løser flere problemer og behov 😁👍

Ja det kan nok det 😃😻😻🐶🥰 ja de trenger ett nytt hjem og vi trenger selskap stemmer det ja man gjør jo det da 😃😻😻🐶🥰👍👍Tuss sover og man skal ikke forstyrre en katt som sover sa pappa  :( :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...