Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Oxalidaceaee skrev (5 timer siden):

Nei han har ikke vært mye snill med meg synes jeg....

Lagt an på andre damer foran øynene mine, vært utro (tror jeg), skreket til barna sine, snakket med ned mens jeg var tilstede foran barna sine...

Husker dattera mi ringte meg når hun var på samvær hos han etter bruddet og sa...

"Mamma, pappa kaller deg for en hore...."

Så spurte jeg henne...

" Hva syns du da jenta mi? Syns du at mammaen din er ei hore?"

Eneste jeg har gjort er å forsvare barna mine mot hans sinneutbrudd, That's it!!!!

Fikk en mail for noen uker siden der han hevder at han skal gå på ATV - Alternativ til vold....

Så det er en slags innrømmelse i forhold til hva han har utsatt oss for....

Enig med Entern her, det er psykisk/verbal/emosjonell vold og det er ikke greit. Jeg har selv blitt utsatt for det av foreldre og tidligere kjæreste (utro også), så vet hvor ødeleggende det er for hjertet og selvtillit 💔😥

Det er godt du ikke er med han lenger og at du forstår at det er han som oppførte seg stygt og ikke deg var noe galt med. For det er lett å tro at det er en selv det er noe galt med når man blir utsatt for sånne ting. Men om man kommer seg igjennom sånne ting blir man sterk 💪😃 Og man har også mulighet til å få et enda sterkere hjerte siden man blir bevisst på at man må dyrke kjærlighet og godhet selv. En stoor lørdagsklem til deg ❤️😃🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden):

Ja våren er koselig 🍀🍀🍀🍀

Savner denne fine krabaten her jeg da 💙💛🐶❤️

Snapchat-73970867.jpg

Han var søt 😍🐶🥰 

Jeg så 5 neslesommerfugler og en humle forrige dagen da vi var på tur til badevannet. To av de sommerfuglene var opptatt med å lage flere sommerfugler 😁🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Enig med Entern her, det er psykisk/verbal/emosjonell vold og det er ikke greit. Jeg har selv blitt utsatt for det av foreldre og tidligere kjæreste (utro også), så vet hvor ødeleggende det er for hjertet og selvtillit 💔😥

Det er godt du ikke er med han lenger og at du forstår at det er han som oppførte seg stygt og ikke deg var noe galt med. For det er lett å tro at det er en selv det er noe galt med når man blir utsatt for sånne ting. Men om man kommer seg igjennom sånne ting blir man sterk 💪😃 Og man har også mulighet til å få et enda sterkere hjerte siden man blir bevisst på at man må dyrke kjærlighet og godhet selv. En stoor lørdagsklem til deg ❤️😃🐶🥰

Tusen takk kjære deg ❤️.

Ja jeg trodde jo at alt var feil med meg tidligere, og jeg "jobbet" bokstavelig talt for brødsmuler.....

Så ja det var veldig vondt. Det skal jeg ikke legge skjul på.....

Tenker at jeg er kommet styrket ut av det som du skriver, og er sjeleglad og takknemlige for at jeg kom meg vekk derfra, og hvis jeg kan hjelpe noen andre med å forhindre dem i å bli behandlet på samme måte som jeg ble, så gjør jeg gjerne det.

Ingen fortjener å bli behandlet dårlig ❤️.

Men da forstår du jo meg ihvertfall i forhold til dine egne erfaringer....

Takk for gode og forståelsesfulle ord ❤️.

Det setter jeg enormt pris på ❤️.

God lørdagsklem til deg og ❤️

"May The Force Be With You" 

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Han var søt 😍🐶🥰 

Jeg så 5 neslesommerfugler og en humle forrige dagen da vi var på tur til badevannet. To av de sommerfuglene var opptatt med å lage flere sommerfugler 😁🐶🥰

Oi så spennende...

Det har jeg aldri sett før 🤩.

Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (26 minutter siden):

Tusen takk kjære deg ❤️.

Ja jeg trodde jo at alt var feil med meg tidligere, og jeg "jobbet" bokstavelig talt for brødsmuler.....

Så ja det var veldig vondt. Det skal jeg ikke legge skjul på.....

Tenker at jeg er kommet styrket ut av det som du skriver, og er sjeleglad og takknemlige for at jeg kom meg vekk derfra, og hvis jeg kan hjelpe noen andre med å forhindre dem i å bli behandlet på samme måte som jeg ble, så gjør jeg gjerne det.

Ingen fortjener å bli behandlet dårlig ❤️.

Men da forstår du jo meg ihvertfall i forhold til dine egne erfaringer....

Takk for gode og forståelsesfulle ord ❤️.

Det setter jeg enormt pris på ❤️.

God lørdagsklem til deg og ❤️

"May The Force Be With You" 

 

Tusen❤️takk! Bare hyggelig det kjære du! Og det er godt å høre at du ikke har latt deg ødelegge i hjertet og at det fortsatt er på rett plass 😊🐶🥰 

Nå skal valpen og jeg ut på tur i mens vi har sol og varme, så vi snakkes senere i dag. Ønsker deg en superduper dag så lenge 🍀☘️💛🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Tusen❤️takk! Bare hyggelig det kjære du! Og det er godt å høre at du ikke har latt deg ødelegge i hjertet og at det fortsatt er på rett plass 😊🐶🥰 

Nå skal valpen og jeg ut på tur i mens vi har sol og varme, så vi snakkes senere i dag. Ønsker deg en superduper dag så lenge 🍀☘️💛🐶🥰

Tusen takk gode deg @Trippelure💛.

Snill du 💛

God tur i sola med valpen, så håper jeg solstrålene danser på kinnet ditt 🌞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (6 timer siden):

God morgen alle sammen 😀

 

Maskinfører skrev (7 timer siden):

Ja jeg også ❤️❤️

 

Oxalidaceaee skrev (7 timer siden):

Ja jeg kan hvis jeg vil 😂

Trenger motivasjon da 😉😆

 

Oxalidaceaee skrev (7 timer siden):

Jeg har gjort det en gang, men da var det første April og det var lenge siden...

Ungene og jeg hadde lure konkurranse 😂😂😂😂

Da bløyta jeg opp dorullpapp, og forma det som en bæsj og la det på kanten på doringen om morran 😂😂😂😂

Så tok jeg salt på tannbørsten til Daniela en gang....

Så prøvde jeg meg på pasta under doringen 😂😂😂😂

Ble ikke så vellykket da...

Blå konditorfarge i melk var gøy😂😂😂😂

Du skulle sett fjeset på Gollebolle når han helte seg et glass melk, store augo da 😂😂😂😂

Har aldri lurt dem med ting jeg vet dem kan bli redd for som edderkopper og sånt....

For det syns jeg er slemt selv, og nei jeg er ikke redd for insekter 😂😂😂😂

Jeg fanger jo en skolopender om jeg får sjansen med små barn, og det er en utfordring, for dem kan være kjappe 😂😂😂😂

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdag.♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (2 timer siden):

Jeg tror @MR SPEED har stukket av jeg 😂😂😂

Han satt seg på første fly til Bahamas, og det skjønner jeg godt 😂😂😂

😂😂😂😂

 

Nei uggen litt i magen den her sønnen din har dere kjørt med den jeg har det

bilde 22.02.2024, 12 45 47.jpeg

bilde 22.02.2024, 12 45 52.jpeg

bilde 22.02.2024, 12 47 16.jpeg

bilde 22.02.2024, 12 50 33.jpeg

IMG_5572.png

IMG_5571.png

IMG_5569.png

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (5 minutter siden):

Nei uggen litt i magen den her sønnen din har dere kjørt med den jeg har det

bilde 22.02.2024, 12 45 47.jpeg

bilde 22.02.2024, 12 45 52.jpeg

bilde 22.02.2024, 12 47 16.jpeg

bilde 22.02.2024, 12 50 33.jpeg

IMG_5572.png

IMG_5571.png

IMG_5569.png

Vi gjorde det før...

Synes det var artig at man kan styre en legobil via en app på tlf, så jeg fikk lov te og prøve 😂😂😂. Under tvil 😂😂😂

Akkurat nå bor sønnen min hos pappaen sin siden jeg trenger litt tid for meg selv...

 

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdag.♥️♥️

Tusen❤️takk og det samme til dere, vi håpee dere koser dere med masse snop, snacks og brus i dag SSB 😉🍀☘️💚💚🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...