Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Nei veit bare at noen giftet seg i ung alder også skilte de seg så fant de tilbake til hverandre 20 år etterpå så noe må det da ha vært ? ;) nei det finnes masse påståelige folk der ute min tantes eks mann og pappa fløy i tottene på hverandre eks mannen begynte hvem skip var det som sank utenfor oscarsborg begger mennene var sjømann pappa sa Blücher og tantes eks mann Tirpitz han ga seg ikke selv om det stod i leksikonet Blücher de snakket ikke med hverandre før i 2005 dette var på 1970 tallet 

 

  Nei det er mange menn som reiser ut etter barna har lagt seg kjenner ett par sånne tror familielivet har blitt litt for mye for dem blir rastløse men de er snille snakket med en noen dager etter barnet var født og han lurte på hva han hadde gjort nå ? svarte at han må bare bite tenne sine sammen og stå i det for familien skyld og at gjort var gjort selvfølgelig er han glad i dem og elsker dem det var ikke pent og la det gå ut over dere :( ja mange menn blir sinte når konene spør hvor de skal hen og da kommer den med meldeplikta mamma og pappa var alltid venner ikke noe koselig og høre at gollebolle var syk :( det var stygt av han og kaste ut kona og barnet :( ja men boller og brus er godt men ikke i en sånn situasjon :( det hørtes ut som en slitsom tur midt på natten når dere egentlig skulle sovet den mannen var virkelig ikke snill :( bilturer roer ned de fleste barn ja det var en forferdelig måte :( 

Så koselig at dem fant tilbake til hverandre ❤️.

Det var koselig ❤️.

Jeg har vært vant te fra jeg var liten at vi alltid ga beskjed hvor vi skulle eller skrev lapp. Så det lærer jeg barna mine. Synes kommunikasjon er veldig viktig, og jeg mener personlig at det ikke bør være noen "big deal", og gi en beskjed....

Jeg måtte ha boller og brus for å klare å holde meg våken...

Det var derfor....

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (47 minutter siden):

Så koselig at dem fant tilbake til hverandre ❤️.

Det var koselig ❤️.

Jeg har vært vant te fra jeg var liten at vi alltid ga beskjed hvor vi skulle eller skrev lapp. Så det lærer jeg barna mine. Synes kommunikasjon er veldig viktig, og jeg mener personlig at det ikke bør være noen "big deal", og gi en beskjed....

Jeg måtte ha boller og brus for å klare å holde meg våken...

Det var derfor....

Ja det var det ❤️ veldig koselig ❤️ ja det var sånn når vi var små var lapper den gangen idag er det sms som gjelder ja kommunikasjon er veldig viktig ja boller og brus må jeg ha også skal kjøpe det idag :D var derfor ja ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja det var det ❤️ veldig koselig ❤️ ja det var sånn når vi var små var lapper den gangen idag er det sms som gjelder ja kommunikasjon er veldig viktig ja boller og brus må jeg ha også skal kjøpe det idag :D var derfor ja ❤️

Boller og brus 🥳🥳🥳🥳

Alfa kan det ho 😂😂😂😂

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (48 minutter siden):

Snill du er med meg❤️❤️

Tusen takk @Maskinfører❤️❤️

Godt hjerte på deg altså, og du fikk jo en gul rose av meg ganske tidlig...

Skjønte jo at du var snill jeg 💛💛

Alltid snill jeg ❤️❤️ bare koselig @Oxalidaceaee ❤️❤️ ja det gode  hjertet har jeg arvet av pappa så ja jeg fikk gul rose tusen takk ja har alltid vært snill jeg det har du også 💛💛

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...