Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Skjønner at dere savner Frida begge to, men det er godt dere klarer å ha det bra sammen 😃 Vi har det bra og kosær vårs som vanlig 😊😻🐶🥰👍

Ja vi savner henne hun holdt seg for seg selv den siste tiden lå i utpost hylla under varmepumpa og koste seg og Tuss lå på soverommet er kjedelig til tider og være i stua alene 😀ja vi har det bra i sammen det er bra at dere koser dere 😊😻🐶🥰👍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vet alt om hvordan moren og faren vår gir alle andre skylden. For de har brutt all kontakt med resten av familien. Familien prøvde bare å hjelpe de siden de har så store alkoholproblemer, men foreldrene våre valgte å føle seg angrepet så da brøt de all kontakt med resten av familien.:yes::yes:

Samme greia med mine foreldre. De har til og med gitt meg skylden for at de ruser seg (selvom de startet med det da de var ganske unge og mange år før jeg ble født...), moren min presterte også å si at det var min feil at stefaren min banket henne. Det er skikkelig psykt. Men jeg tror de har gjort så mye dumt og driti seg ut så mange ganger at om de skulle starte å ta ansvar selv, ville de vel ha dødd av skam. Og de er så svake at de ikke klarer å ta ansvar og da er det enkleste å bare fortsette å skylde på alle andre. Det er helt latterlig. Og fordi jeg vet hvor egoistisk ondskapsfullt det er å gjøre sånn mot barn, klarer jeg ikke helt å syntes synd på de og ha medfølelse, desverre 😤  :hm:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (9 minutter siden):

Ja vi savner henne hun holdt seg for seg selv den siste tiden lå i utpost hylla under varmepumpa og koste seg og Tuss lå på soverommet er kjedelig til tider og være i stua alene 😀ja vi har det bra i sammen det er bra at dere koser dere 😊😻🐶🥰👍

Ja du må dra til Tussi i Kristiansand og hente noen flere pusekatter 😁 Jeg syns du skal ta mammapus og en eller to av kattungene 😻😻😻😻 Så kan Tuss bli fosterfar 😉🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (25 minutter siden):

Samme greia med mine foreldre. De har til og med gitt meg skylden for at de ruser seg (selvom de startet med det da de var ganske unge og mange år før jeg ble født...), moren min presterte også å si at det var min feil at stefaren min banket henne. Det er skikkelig psykt. Men jeg tror de har gjort så mye dumt og driti seg ut så mange ganger at om de skulle starte å ta ansvar selv, ville de vel ha dødd av skam. Og de er så svake at de ikke klarer å ta ansvar og da er det enkleste å bare fortsette å skylde på alle andre. Det er helt latterlig. Og fordi jeg vet hvor egoistisk ondskapsfullt det er å gjøre sånn mot barn, klarer jeg ikke helt å syntes synd på de og ha medfølelse, desverre 😤  :hm:

Cassidy Tvillingene må nok innrømme at vi dessverre heller ikke har noe sympati for foreldrene våre heller.:no::no:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (26 minutter siden):

Ja du må dra til Tussi i Kristiansand og hente noen flere pusekatter 😁 Jeg syns du skal ta mammapus og en eller to av kattungene 😻😻😻😻 Så kan Tuss bli fosterfar 😉🐶🥰

Kjempegod idé 🥰🥰🥰🥰🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene gjetter nok at hun er trøtt og ville sove.:yes::yes:

 

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja hun er nok det :yes::yes:

Og det er jeg og 🥱😴 god natt alle sammen 🥱😴😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (26 minutter siden):

Ja du må dra til Tussi i Kristiansand og hente noen flere pusekatter 😁 Jeg syns du skal ta mammapus og en eller to av kattungene 😻😻😻😻 Så kan Tuss bli fosterfar 😉🐶🥰

Ja jeg må nok det :D ja flere pusekatter må man ha :) hehe ja han kan jo det 😻😻😻😻😉🐶🥰 ja må snakke med han når han våkner  han ligger nedenfor beina mine og sover :D 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...