Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (8 minutter siden):

Det var veldig fint å høre 😃 Vi har det bra, valpen sover og koser seg og jeg sitter her med dere ❤️❤️🐶🥰

Unnskyld at jeg er nysgjerrig. Har du valp? Hvilken rase? Er det masete?..😱🤣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Det liker Cassidy Tvillingene å høre, og vi synes alltid at det er koselig å være her med deg også.♥️♥️

Tusen❤️takk, det gjør meg glad å høre ❤️❤️🐶🥰

Lenke til kommentar
Sovna skrev (1 minutt siden):

Unnskyld at jeg er nysgjerrig. Har du valp? Hvilken rase? Er det masete?..😱🤣

Ingenting å unnskylde det! Ja, har en valp som blir 7 måneder neste uke 😊 Han er blanding mellom border collie og sibirsk husky. Det er endel mas og stress med å oppdra en valp, men jeg har litt erfaring og han er ikke så ille å ha med å gjøre. Han er veldig smart, så han lærer fort. Men smartheten gjør også at han innimellom prøver seg på rampestreker 🤣🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene liker godt å prate med deg.🥰🥰

Og jeg liker å prate med dere to hjertetvillinger, og å gå amok med dere på lekeplassen 😅❤️❤️🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (19 minutter siden):

Alltid koselig her med dere 🐶🥰

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden):

Det liker Cassidy Tvillingene å høre, og vi synes alltid at det er koselig å være her med deg også.♥️♥️

 

Trippelure skrev (13 minutter siden):

Tusen❤️takk, det gjør meg glad å høre ❤️❤️🐶🥰

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden):

Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene liker godt å prate med deg.🥰🥰

Dere er hyggelige og koselige alle sammen 😊😊☺️☺️😊🐶

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (6 minutter siden):

Ingenting å unnskylde det! Ja, har en valp som blir 7 måneder neste uke 😊 Han er blanding mellom border collie og sibirsk husky. Det er endel mas og stress med å oppdra en valp, men jeg har litt erfaring og han er ikke så ille å ha med å gjøre. Han er veldig smart, så han lærer fort. Men smartheten gjør også at han innimellom prøver seg på rampestreker 🤣🐶🥰

Kult.. Kjenner meg igjen. Ferdig med den verste valpetida nå, hun er 1 år. Men øya gikk jaggu trill rundt opp i hodet på meg en stund når det sto på som verst. 😱 Hatt større hunder før, nå har jeg altså en liten Griffon. Men det er mer enn nok. Denne er imidlertid kvikk i toppen og en god lagspiller virker det som, kjempefornøyd med det. Lykke til videre med hunden din..❤️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Sovna skrev (1 minutt siden):

Kult.. Kjenner meg igjen. Ferdig med den verste valpetida nå, hun er 1 år. Men øya gikk jaggu trill rundt opp i hodet på meg en stund når det sto på som verst. 😱 Hatt større hunder før, nå har jeg altså en liten Griffon. Men det er mer enn nok. Denne er imidlertid kvikk i toppen og en god lagspiller virker det som, kjempefornøyd med det. Lykke til videre med hunden din..❤️

Ja, jeg har et par ganger lurt på om det var så lurt å skaffe meg hund 🤣 Men det er absolutt verdt det når det værste valpestresset er over 🐶🥰 Tusen❤️takk og det samme til deg, høres ut som en fin hund du har 😊🍀☘️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...