Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (Akkurat nå):

Hvil du vit sannheten da du bestemmer 

Jeg har aspergs syndrom og vil alltid foretrekke å vite sannheten, løgn er noe piss jeg ikke liker. Bortsett fra at man noen ganger må la vær å si hele sannheten til barn så de ikke blir skremt og redde 😊

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (15 minutter siden):

Jeg har aspergs syndrom og vil alltid foretrekke å vite sannheten, løgn er noe piss jeg ikke liker. Bortsett fra at man noen ganger må la vær å si hele sannheten til barn så de ikke blir skremt og redde 😊

Er den liker bære ærlig av meg…. Jo bedre da jeg snur meg sitter det samme gå da au au au ennå bruker krykke ennå jo tanke ut nå jo etter kiriopraktor hente 2 Lego hvem vent da kommer med svar

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (29 minutter siden):

Er den liker bære ærlig av meg…. Jo bedre da jeg snur meg sitter det samme gå da au au au ennå bruker krykke ennå jo tanke ut nå jo etter kiriopraktor hente 2 Lego hvem vent da kommer med svar

Bra du er litt bedre,men trist at du fortsatt har så vondt at du må bruke krykke. Håper det hjelper å få behandling hos kiropraktor og at du blir fort bra, fortsatt god bedring 🍀☘️🐶🥰 Det er godt du har LEGO å glede deg med i det minste🤞😁 Så fin musikk du hører på i dag da 🤩🥰

Lenke til kommentar
Entern skrev (5 timer siden):

Narniabøkene er fine 😊😊

 Enig😊👍

 

Så koselig 😊😊☺️☺️

 

Entern skrev (5 timer siden):

God onsdagsmorgen 😊😊☺️☺️

 

Sviskepott skrev (4 timer siden):

God morgen. Jeg er døgnvill, forkjølet og trøtt,, men ellers er det ganske greit. Får si det sånn. :) 

 

Trippelure skrev (4 timer siden):

 

 

Tusen❤️takk 😃 God onsdsgsmorgen til dere og alle som leser i tråden 🍀☘️🐶🥰

Uff det høres ikke bra ut @Sviskepott, jeg var syk og døgnvill forrige uke, det er ikke gøy 😔 Stor god-bedring-klem fra meg og hoppende-god-bedring-susser fra valpen 🍀☘️🐶🥰

 

MR SPEED skrev (2 timer siden):

GOOD morgen til god folke ❤️❤️❤️❤️

Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godonsdag.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Tusen Takk Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en finonsdagskveld.♥️♥️

Tusen❤️takk 😃 Vi ønsker dere en god kveld tilbake og håper dere har det bra 🍀☘️🐶🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har det veldig bra i kveld, og vi håper at du og valpen har det samme.♥️♥️

Det var veldig fint å høre 😃 Vi har det bra, valpen sover og koser seg og jeg sitter her med dere ❤️❤️🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...