Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Det forstår Cassidy Tvillingene, vi tenker mest på en forumvenn som måtte ta en pause fra forumene på grunn av at den forumvennen sliter med sitt.:yes::yes:

Det forstår jeg, og det var trist at vedkommende sliter, håper alt ordner seg for h*n så fort som mulig 🍀☘️🐶🥰

Nei nå skal jeg stikke bort på lekeplassen en tur 😜

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (34 minutter siden):

Men hva kan det være du har tenkt til å bygge? 🤔🤩🐶🥰

Forberedte 75375 og millennium falcon Micro bein å skytere for å sette skyttere under over som er på million falcon små deler bestilt 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Efter å ha skjært gjennom bunnventilene på vasken med Baufil så vet jeg hva pappa sa at jeg ikke visste åssen det er å ha kols efter gjennomført jobb så kom jeg meg akkurat til sofaen før det begynte og gå rundt og rundt nesten så jeg svimte av så nå tar jeg 30 minutter på sofaen før jeg snakker igjen å gå over ende når man lever alene er ikke bra ☹️☹️

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Efter å ha skjært gjennom bunnventilene på vasken med Baufil så vet jeg hva pappa sa at jeg ikke visste åssen det er å ha kols efter gjennomført jobb så kom jeg meg akkurat til sofaen før det begynte og gå rundt og rundt nesten så jeg svimte av så nå tar jeg 30 minutter på sofaen før jeg snakker igjen å gå over ende når man lever alene er ikke bra ☹️☹️

Cassidy Tvillingene sender våre klemmer og tanker til deg.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 time siden):

Efter å ha skjært gjennom bunnventilene på vasken med Baufil så vet jeg hva pappa sa at jeg ikke visste åssen det er å ha kols efter gjennomført jobb så kom jeg meg akkurat til sofaen før det begynte og gå rundt og rundt nesten så jeg svimte av så nå tar jeg 30 minutter på sofaen før jeg snakker igjen å gå over ende når man lever alene er ikke bra ☹️☹️

Uff det høres ikke bra ut, håper det går bra med deg! 🍀☘️😊😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kan fortelle at det trollinnlegget dreiet seg om at nettrollet spurte om hvorfor folk gidder å poste i denne meningsløse tråden.:yes::yes:

Jaja, sikkert en som ikke liker jul da. Synd for den :tease:🤪

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (17 minutter siden):

Takk i like  måte  hils tilbake til valpen ønsker dere en fin kveld tilbake også :) :)😻😻🐶🐶🥰🥰

Tusen❤️takk, vi kosær vårs 😃😻😻🐶🥰 Tar du deg en dram i kveld? 

Maskinfører skrev (15 minutter siden):

Ja går bedre nå :):)😻😻🐶🐶🥰🥰

Det var godt å høre 😊😻😻🐶🥰 Ikke bra å bli dårlig når man er alene nei, det vet jeg alt om, så bra å ikke overdrive anstrengelsene heller. Håper du får satt på vannlås og slipper tett vask 🤞🍀☘️😊

Endret av Trippelure
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...