Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Tusen❤️takk og en god fredag ønskes dere og alle som leser, fra valpen og meg 🍀☘️🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

:) God fredag til alle sammen. Fornuften min sier at denne helga så skal jeg rydde med DET som jeg har utsatt så lenge, for det blir verre etter som tiden går og veldig mye bedre å plutselig vite at nå er det gjort. Det er ferdig og alt er i orden. 

Jeg vet sannelig ikke helt, for kroppen er uinspirert. 🤓 Vi driver å diskuterer i denne stund.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (2 timer siden):

:) God fredag til alle sammen. Fornuften min sier at denne helga så skal jeg rydde med DET som jeg har utsatt så lenge, for det blir verre etter som tiden går og veldig mye bedre å plutselig vite at nå er det gjort. Det er ferdig og alt er i orden. 

Jeg vet sannelig ikke helt, for kroppen er uinspirert. 🤓 Vi driver å diskuterer i denne stund.

Tusen❤️takk 🐶🥰 Jeg er også litt uinspirert og tung i kroppen i dag, og hadde som deg tenkt til å rydde litt, mennehhhh....🙄😁 Jeg driver å omorganiserer helgen så jeg kan få gjort litt i dag uten å bli motløs fordi jeg ikke får gjort nok, og heller lade batteriene til i morgen 😊 Håper du finner en grei løsning 🍀☘️

Endret av Trippelure
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (50 minutter siden):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en fin fredagskveld.🥰🥰🐶🐶

 

N-4K0 skrev (34 minutter siden):

Ha en fin fredagskveld, dere fininger, og Voffelure og Frida og Tuss ønskes masse kos 🤗🥰

Tusen❤️takk 😊 Vi har en koselig og rolig kveld. Håper dere også har en koselig fredagskveld 🍀☘️🐶🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 timer siden):

Cassidy Tvillingene gleder oss til bildet i morgen.🥰🥰

Jeg gjorde like godt ferdig både steg 4 og 5 i natt siden det var lite som gjensto ift. hovedkonstruksjonen.

Steg 4:

 

20240216_231901[1].jpg

20240217_001828[1].jpg

20240217_035449[1].jpg

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...