Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

 

Sviskepott skrev (2 timer siden):

Takk og det samme fra meg. :) 

God omsdagsmorgen alle sammen 😊😊😊☺️☺️☺️

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

 

Entern skrev (1 time siden):

 

God omsdagsmorgen alle sammen 😊😊😊☺️☺️☺️

Tusen❤️takk og det samme til alle sammen 🍀☘️🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

 

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin onsdag.🥰🥰

Jeg koser meg alene på tur uten valpen, har hatt noen ærender. Er på vei hjem nå og han er helt løs i leiligheten... Så det blir spennende å se om han har hatt det bra alene, og om han har vært snill og ikke ødelagt noe. 😂🐶🥰 Håper dere også har en fin onsdag 🍀☘️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (12 minutter siden):

Jeg koser meg alene på tur uten valpen, har hatt noen ærender. Er på vei hjem nå og han er helt løs i leiligheten... Så det blir spennende å se om han har hatt det bra alene, og om han har vært snill og ikke ødelagt noe. 😂🐶🥰 Håper dere også har en fin onsdag 🍀☘️

❤️❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (6 timer siden):

Jeg koser meg alene på tur uten valpen, har hatt noen ærender. Er på vei hjem nå og han er helt løs i leiligheten... Så det blir spennende å se om han har hatt det bra alene, og om han har vært snill og ikke ødelagt noe. 😂🐶🥰 Håper dere også har en fin onsdag 🍀☘️

Cassidy Tvillingene har en veldig fin onsdag begge to, og vi håper at valpen oppførte seg. Og at dere har en fin onsdagskveld begge to.🐶🐶🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har en veldig fin onsdag begge to, og vi håper at valpen oppførte seg. Og at dere har en fin onsdagskveld begge to.🐶🐶🥰🥰

Det er fint å høre at dere har det fint 😊 Vi har det fint og valpen oppførte seg sånn noenlunde ganske bra 🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...