Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ser at det er god stemning her inne nå i kveld.🥰🥰

YOU WANT THE BEST YOU GODT BEST 

KISS 

ONLY KISS

KISS ARMY 

KISS ONLINE 

KISS FOR EVER

I NED YOU FOR KISS ARMY 

 

 

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg misliker mørk sjokolade, så alle bitene som har mørk sjokolade er ut for meg, inkl. Banan som jeg syns er god, men mørk sjokolade ødelegger smaken. Fransk Nougat syns jeg heller ikke er god, men ellers tror jeg de fleste er all good.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (2 minutter siden):

Jeg misliker mørk sjokolade, så alle bitene som har mørk sjokolade er ut for meg, inkl. Banan som jeg syns er god, men mørk sjokolade ødelegger smaken. Fransk Nougat syns jeg heller ikke er god, men ellers tror jeg de fleste er all good.

Cassidy Tvillingene elsker mørksjokolade, jo mørkere jo bedre er sjokoladen synes vi.😋😋

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (Akkurat nå):

Jo mørkere sjokolade, jo verre for min del. Mørk sjokolade er inne på min topp 7 verste smaker.

Jeg liker dog Troika, jeg kan tolerere mørk sjokolade f.eks. som er tynt lag utenpå noe godt fyll.

Cassidy Tvillingene har alltid likt mørksjokolade helt fra vi var barn, og vi har hørt at det er mer antioksidanter i mørksjokolade. Men vi vet ikke om det er sant da.😉😉

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

 

Entern skrev (31 minutter siden):

God torsdagsmorgen 😊😊☺️☺️

Tusen❤️takk 😊 og god morgen til dere og alle andre som leser 🍀☘️🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden):

Cassidy Tvillingene har alltid likt mørksjokolade helt fra vi var barn, og vi har hørt at det er mer antioksidanter i mørksjokolade. Men vi vet ikke om det er sant da.😉😉

Antioksidanter vet jeg ikke, men jo mørkere sjokoladen er, jo "sunnere" er den jo, eller i hvertfall mindre usunn. Jeg antar det er en del mindre sukker i mørk sjokolade kontra lys sjokolade.
Hvit sjokolade f.eks. inneholder ikke kakao, det er vel mer sukker istedet hvis jeg husker rett.

Jeg unnagjorde steg 3/5 på 2022 Ford GT i natt, bilder kommer snart ;) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...