Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Entern skrev (Akkurat nå): Godt å høre 😊😊☺️☺️ Tusen takk 😊😊☺️☺️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Entern skrev (2 minutter siden): Hei hei alle sammen 😀😀😀😀😀 Hei hei Entern, håper du har en fin kveld 🍀☘️😃🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene var veganere i to år faktisk fra vi var 14-16 år, men vi fikk så mye mangle av proteiner og forskjellige ting i kroppene våre at vi nesten ble syke. Så vi måtte bare begynne å spise kjøtt igjen.😊😊 Jeg prøvde å være veganer i tenårene, men det var ikke noe for meg 🤣 Jeg elsker ost og honning og ull og skinnsko/hansker. Og hadde noen veganervenner på den tiden, men det var litt spesielle folk som alltid skulle overtale folk til å bli veganere. Jeg syns ikke noe om sånt, jeg syns folk skal få spise det de vil uten at andre skal prøve å gi de dårlig samvittighet for det. Men jeg er tilhenger av at folk vet hva de spiser. Ja, det er viktig å passe på at man får i seg den næringen man trenger 😊👍 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Entern skrev (4 minutter siden): Hei gode venner 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ jeg er forkjølt men har det ellers bra 😊 håper dere har det bra 😊😊 God bedring, håper du blir fort frisk 🍀☘️😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Hei hei Entern, håper du har en fin kveld 🍀☘️😃🐶🥰 Jeg prøvde å være veganer i tenårene, men det var ikke noe for meg 🤣 Jeg elsker ost og honning og ull og skinnsko/hansker. Og hadde noen veganervenner på den tiden, men det var litt spesielle folk som alltid skulle overtale folk til å bli veganere. Jeg syns ikke noe om sånt, jeg syns folk skal få spise det de vil uten at andre skal prøve å gi de dårlig samvittighet for det. Men jeg er tilhenger av at folk vet hva de spiser. Ja, det er viktig å passe på at man får i seg den næringen man trenger 😊👍 Bestekompisen min er veganer, og har vært det i 20+ år men er ikke helt ordentlig veganer lenger siden han fant ut at han ble helt nødt til å spise fisk innimellom av helse årsaker 😅 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (1 minutt siden): God bedring, håper du blir fort frisk 🍀☘️😊🐶🥰 Takk😀😀 Hvordan har valpen det i dag?🥰🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Hei hei Entern, håper du har en fin kveld 🍀☘️😃🐶🥰 Jeg prøvde å være veganer i tenårene, men det var ikke noe for meg 🤣 Jeg elsker ost og honning og ull og skinnsko/hansker. Og hadde noen veganervenner på den tiden, men det var litt spesielle folk som alltid skulle overtale folk til å bli veganere. Jeg syns ikke noe om sånt, jeg syns folk skal få spise det de vil uten at andre skal prøve å gi de dårlig samvittighet for det. Men jeg er tilhenger av at folk vet hva de spiser. Ja, det er viktig å passe på at man får i seg den næringen man trenger 😊👍 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der, vi elsker også ost og honning.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der, vi elsker også ost og honning.🥰🥰 Jeg og 😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Entern skrev (Akkurat nå): Jeg og 😊😊👍👍 Cassidy Tvillingene har aldri likt brunost, vi vet ikke hvorfor. Vi liker bare ikke smaken.🟫🟫👎👎 Men vi elsker hvit geitost.⬜⬜👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Entern skrev (Akkurat nå): Bestekompisen min er veganer, og har vært det i 20+ år men er ikke helt ordentlig veganer lenger siden han fant ut at han ble helt nødt til å spise fisk innimellom av helse årsaker 😅 Ja, jeg tror ikke det er sunt å være veganer. Det er heller ikke særlig miljøvennlig å bruke fleece istedetfor ull osv. Og så er min erfaring at de fleste skal misjonere og det er noe jeg virkelig ikke liker. Men jeg jobbet på en vegankafé i et års tid. Men klarte ikke å være veganer selv i mer enn 2mnd 😅 Savnet etter ost og honning ble for stort 😋🐶🥰 Entern skrev (2 minutter siden): Takk😀😀 Hvordan har valpen det i dag?🥰🐶 Han har gått lang tur og fått seg et ufrivillig bad, og hatt det veldig fint 🤣🤣🤣🐶🥰 Skrev om det i tråden til Maskinfører 😁 Og så fikk han litt "juling" av en boxer-hann som var større enn valpen. Men det hadde han bare godt av for han er litt vel tøff i trynet noen ganger 😅 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der, vi elsker også ost og honning.🥰🥰 Entern skrev (4 minutter siden): Jeg og 😊😊👍👍 Enighetsgjengen 🥳 Og så elsker jeg egg da, glemte å si det 😁 Og kaker! Og mange kaker blir ikke det samme uten egg. Og så elsker jeg meierismør og kumelk også 😋😆🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, jeg tror ikke det er sunt å være veganer. Det er heller ikke særlig miljøvennlig å bruke fleece istedetfor ull osv. Og så er min erfaring at de fleste skal misjonere og det er noe jeg virkelig ikke liker. Men jeg jobbet på en vegankafé i et års tid. Men klarte ikke å være veganer selv i mer enn 2mnd 😅 Savnet etter ost og honning ble for stort 😋🐶🥰 Han har gått lang tur og fått seg et ufrivillig bad, og hatt det veldig fint 🤣🤣🤣🐶🥰 Skrev om det i tråden til Maskinfører 😁 Og så fikk han litt "juling" av en boxer-hann som var større enn valpen. Men det hadde han bare godt av for han er litt vel tøff i trynet noen ganger 😅 Cassidy Tvillingene mener at det er helt greit at de som vil være veganere eller vegetarianere kan få lov til å være det, men ingen av de delene passer for oss.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Enighetsgjengen 🥳 Og så elsker jeg egg da, glemte å si det 😁 Og kaker! Og mange kaker blir ikke det samme uten egg. Og så elsker jeg meierismør og kumelk også 😋😆🐶🥰 Cassidy Tvillingene elsker det også, men vi liker veldig godt hvit geitost og geitemelk også.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (17 minutter siden): Hei hei Entern, håper du har en fin kveld 🍀☘️😃🐶🥰 Jeg prøvde å være veganer i tenårene, men det var ikke noe for meg 🤣 Jeg elsker ost og honning og ull og skinnsko/hansker. Og hadde noen veganervenner på den tiden, men det var litt spesielle folk som alltid skulle overtale folk til å bli veganere. Jeg syns ikke noe om sånt, jeg syns folk skal få spise det de vil uten at andre skal prøve å gi de dårlig samvittighet for det. Men jeg er tilhenger av at folk vet hva de spiser. Ja, det er viktig å passe på at man får i seg den næringen man trenger 😊👍 YEAH enig der 👍👍👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at du poster herlig musikk her inne nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april (endret) Endret 11. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (16 minutter siden): 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (25 minutter siden): Ja, jeg tror ikke det er sunt å være veganer. Det er heller ikke særlig miljøvennlig å bruke fleece istedetfor ull osv. Og så er min erfaring at de fleste skal misjonere og det er noe jeg virkelig ikke liker. Men jeg jobbet på en vegankafé i et års tid. Men klarte ikke å være veganer selv i mer enn 2mnd 😅 Savnet etter ost og honning ble for stort 😋🐶🥰 Han har gått lang tur og fått seg et ufrivillig bad, og hatt det veldig fint 🤣🤣🤣🐶🥰 Skrev om det i tråden til Maskinfører 😁 Og så fikk han litt "juling" av en boxer-hann som var større enn valpen. Men det hadde han bare godt av for han er litt vel tøff i trynet noen ganger 😅 Høres ut som om han har hatt en stort sett fin og spennende og lærerik dag 😊🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Rapporter Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): MR SPEED skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er flott musikk.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå