Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man aldri får til date/treff via Tinder.m


Gjest 957a2...cc7

Anbefalte innlegg

Gjest 957a2...cc7
RRhoads skrev (1 time siden):

Hæ? Du sier du skal komme tilbake til det, og forventer at han skal spørre en gang til? 

 

Vi snakket om andre ting i mellomtiden. Ikke snakket på nesten en uke nå. Det med stavene var det siste jeg skreiv og har ikke hørt noe etter det. Vil ikke mase på han om å treffes🤷‍♀️

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 957a2...cc7 skrev (1 time siden):

Vi snakket om andre ting i mellomtiden. Ikke snakket på nesten en uke nå. Det med stavene var det siste jeg skreiv og har ikke hørt noe etter det. Vil ikke mase på han om å treffes🤷‍♀️

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Han ville sikkert ikke mase han heller hvis du sa du skulle komme tilbake til det.

Tror du bør ta mer initiativ selv. 

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7
RRhoads skrev (1 time siden):

Han ville sikkert ikke mase han heller hvis du sa du skulle komme tilbake til det.

Tror du bør ta mer initiativ selv. 

Tror jeg skal la det ligge. Har overhodet ikke tenkt å trygle en person om å treffes. 

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7
RRhoads skrev (25 minutter siden):

Ok. Du mener han skal trygle. Skjønner🙄

Nei sa jeg det? Absolutt ingen skal trygle noen 😊 Om to personer ønsker å møte hverandre gjør de vel det som må til. Ikke mase skal vi møtes snart,skal vi ta den gåturen blabla. Jeg vil ikke mase eller skremme folk. Man skremmer folk ved å mase eller spør flere ganger om å møtes. 

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7
fokkeslasken skrev (17 timer siden):

En dame jeg snakket med der en gang takket meg for at jeg ikke spurte om vi skulle ha sex eller trekant. Nå har jeg aldri vært på "damesiden" av Tinder, men det sier jo litt om hvor useriøse mange er der samt at de nok sjelden søker etter en fast partner.

Har dere noen konstruktive, gode råd til hvordan man skal håndtere eller si til en man treffer at man «ufrivillig» har vært uten intimitet en del år? De som har mye erfaring vil kanskje tro det er noe galt med deg eller syns det er turn off hvis man fremstår usikker osv? Hadde aldri lyst å komme i denne situasjonen men slik er det dessverre. Skulle virkelig ønske det var annerledes. Og believe me,jeg har prøvdå få sex i lang tid men blitt lurt av enkelte menn på datingappene som var veldig gira på å møte meg for Netflix and chill men som hver gang det var snakk om seriøst tidspunkt backa ut,logget seg av sosiale medier en stund for å komme tilbake å holde på,på samme måte uten å ville treffes. Psykisk terror med andre ord. 

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
On 23.11.2023 at 1:17 PM, Guest 957a2...cc7 said:

.
.
Jeg tar selvkritikk og vil finne ut feilen. Bare jeg visste feilen. 

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Flere har gitt deg innspill på hva som kan være feilen, men du bare avviser allt.

On 27.11.2023 at 1:00 AM, Guest 957a2...cc7 said:

Get it.

 

Men så lenge menneskeheten har eksistert har det vært mennene som jakter. Og menn liker ikke en dame som sitter klar og er tilgjengelig 24/7. At en dame maser og trygler en mann er turn off. Da er det bedre å være litt tilbakeholden i starten før det evt blir mer stabil kontakt og evt forhold. Da er det noe helt annet. 

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenge, og SÆRLIG etter "#Me too" har tilnærmelser fra menn blitt fiendtlig møtt fra jenter og kvinner hvis en gutt/mann har feiltolket signaler. Situasjonen du er i er langt på veg kollektivt forårsaket av hvordan gutter og menn som "VÅGER" å forsøke å nærme seg jenter og kvinner "over" sin stand blir møtt. Som gutt/mann har det lenge vært, og er i ennå større grad blitt gambling å forsøke å få kontakt med en jente/kvinne! Hvis jenter/kvinner skal ha likestilling, så betyr det faktiskt at DERE også må påta dere sider ved likestilling som slår negativt ut for dere, og IKKE at dere bare skal få nye og beholde fordeler!

2 hours ago, Guest 957a2...cc7 said:

Har dere noen konstruktive, gode råd til hvordan man skal håndtere eller si til en man treffer at man «ufrivillig» har vært uten intimitet en del år? De som har mye erfaring vil kanskje tro det er noe galt med deg eller syns det er turn off hvis man fremstår usikker osv? Hadde aldri lyst å komme i denne situasjonen men slik er det dessverre. Skulle virkelig ønske det var annerledes. Og believe me,jeg har prøvdå få sex i lang tid men blitt lurt av enkelte menn på datingappene som var veldig gira på å møte meg for Netflix and chill men som hver gang det var snakk om seriøst tidspunkt backa ut,logget seg av sosiale medier en stund for å komme tilbake å holde på,på samme måte uten å ville treffes. Psykisk terror med andre ord. 

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Flere har gitt deg konstruktive og gode råd, men stort sett oppfatter jeg at du svarer med hissige og aggrassive  svar hvor du fremhever og opphever deg selv. Om du aldri så lite liker det så er "markedsverdi" noe som om ikke annet gir en ide' om realiteten: Man får ikke en partner med en helt annen "markedsverdi" enn en selv. Så når du ikke får deg en partner, og fortsatt avviser så mange som du gjør, så velger du i realiteten selv å fortsette å være singel og ukysset. Du HAR muligheten til å få deg en partner, men DU velger (eventuellt ubevisst) å ikke få deg en partner. Det hjelder heller ikke at du har rigide regler for hva du anser som "passende" for deg, som et svært snevert intervall for alder eller at stort sett bare andre og ikke du skal ta initiativ for eksempel... Som kvinne er du bortskjemt med muligheter for å få  oppmerksomhet og mulighet til å få deg en partner, men du velger bort, bevisst eller ubevisst, så mange at du sitter igjen uten en partner.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7
Gjest MKII skrev (7 minutter siden):

Flere har gitt deg innspill på hva som kan være feilen, men du bare avviser allt.

Lenge, og SÆRLIG etter "#Me too" har tilnærmelser fra menn blitt fiendtlig møtt fra jenter og kvinner hvis en gutt/mann har feiltolket signaler. Situasjonen du er i er langt på veg kollektivt forårsaket av hvordan gutter og menn som "VÅGER" å forsøke å nærme seg jenter og kvinner "over" sin stand blir møtt. Som gutt/mann har det lenge vært, og er i ennå større grad blitt gambling å forsøke å få kontakt med en jente/kvinne! Hvis jenter/kvinner skal ha likestilling, så betyr det faktiskt at DERE også må påta dere sider ved likestilling som slår negativt ut for dere, og IKKE at dere bare skal få nye og beholde fordeler!

Flere har gitt deg konstruktive og gode råd, men stort sett oppfatter jeg at du svarer med hissige og aggrassive  svar hvor du fremhever og opphever deg selv. Om du aldri så lite liker det så er "markedsverdi" noe som om ikke annet gir en ide' om realiteten: Man får ikke en partner med en helt annen "markedsverdi" enn en selv. Så når du ikke får deg en partner, og fortsatt avviser så mange som du gjør, så velger du i realiteten selv å fortsette å være singel og ukysset. Du HAR muligheten til å få deg en partner, men DU velger (eventuellt ubevisst) å ikke få deg en partner. Det hjelder heller ikke at du har rigide regler for hva du anser som "passende" for deg, som et svært snevert intervall for alder eller at stort sett bare andre og ikke du skal ta initiativ for eksempel... Som kvinne er du bortskjemt med muligheter for å få  oppmerksomhet og mulighet til å få deg en partner, men du velger bort, bevisst eller ubevisst, så mange at du sitter igjen uten en partner.

Markedsverdien på appene er nok en ting. Men folk finner kjærligheten i alle aldre. Folk langt oppi årene også.  Hvem har jeg avvist? En person? De jeg Jar fjernet er pga de hadde en dårlig oppførsel/personlighet eller det stopper opp,eller de bodde i andre større byer. Jeg skal vel ikke bare ta en jeg ikke liker for å ikke være alene? Mener du seriøst det?!?

Og hvem bestemmer markedsverdien din og hvilket tall du er på skalaen? Er det ikke individuelt for hver enkelt? Er det noen andre som har forutbestemt hvilken verdi du har?

Og er det ikke bare positivt å ha selvtillit isteden for det motsatte? Og vite sin verdi? Betyr ikke at man fremhever seg selv bedre enn andre. Tenker at det er smart å ikke ta til takke med hva som helst. Jeg har hatt menn i 50-åra etter meg og jeg er ikke intr i det. Det er for gammelt og jeg må vel få lov å ha preferanser. 

Synd du oppfatter meg som aggressiv. Jeg bare forsvarer meg og forteller det som det er. Du mener jeg skal mase på denne fyren når han sluttet å svare for en uke siden? Skal vi møtes,blir det tur? Etc. Tror ikke du at han da vil løpe den andre veien? 

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7

Ta Sofie Elise feks. Full i plastikk. Likevel står mennene i kø for henne. Alltid noen å være i forhold med. Er hun et glansbilde med høy markedsverdi ? Hun har penger men tror ikke det er grunnen.

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7
Gjest MKII skrev (22 minutter siden):

ukysset. 

Hvor har jeg sagt at jeg er ukysset? Sa at det var lenge siden. Har nok kysset endel frosker tidligere ja. 

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7

Har hatt dårlig selvtillit tidligere og har jobbet mye med den og fått bedre selvfølelse og tro på meg selv. Men her inne blir man hudflettet fordi man viser litt selvtillit. At man vil være premien er opplagt. Du vil bli behandlet på beste mulige måte. Flere her inne dømmer deg nord og ned fordi en «fremmer» seg selv. Man skal da ikke tolerere hva som helst. Virker som det sitter noen bitre menn her inne som har blitt valgt bort og fører all sin bitterhet over på andre. 

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7
Duriello skrev (1 time siden):

Du har fått de tipsene vi kan gi, ingen her sitter og dømmer deg. Det er det du selv som gjør. 

Du velger selv om du vil følge rådene eller ikke. 

 

mic-drop.gif

Gashlighting much ?🤦‍♀️ Les hva du skrev for to timer siden. Du/dere mener jeg fremhever og opphever meg selv. Hva kaller du det da? Ros? 

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7 skrev (29 minutter siden):

Gashlighting much ?🤦‍♀️ Les hva du skrev for to timer siden. Du/dere mener jeg fremhever og opphever meg selv. Hva kaller du det da? Ros? 

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Jeg skrev ingenting for 2 timer siden.

 

Legg merke til at vi er flere med like profilbilder, har vært sånn iom krigen i Ukraina. 🙂

Endret av Duriello
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7
Duriello skrev (1 time siden):

Jeg skrev ingenting for 2 timer siden.

 

Legg merke til at vi er flere med like profilbilder, har vært sånn iom krigen i Ukraina. 🙂

Beklager. 

Ekkel fyr som ikke får napp men som tror han er det beste av de beste🥱🫠

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar
Gjest 957a2...cc7
skaftetryne32 skrev (43 minutter siden):

Kan bare anta at du projiserer. 

Er overhodet ikke interessert i slike overdrevne høye på seg selv folk. Sitter ikke å skryter hemningsløst om meg selv. Så narsissistisk er jeg ikke. Beina ganskr godt plassert på jorda 😊👍

 

»Jeg er mye bedre trent enn de», «Jeg er en fantastisk elsker du vil ikke angre» etc etc. Eølers tusen takk🤚👋

Anonymous poster hash: 957a2...cc7

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...