Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lakkere frontfanger


Larsensmekk

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en frontfanger jeg gjerne skulle hatt lakka. Den er ganske strøken men er feil farge og noen riper i lakken men tilsynelatende ikke i materialet. 
Fangeren er nå i hvit men skal være sølv, så den matcher min 118d E87. 
Er det noen som gjør dette billig? Kanskje en hobbylakker eller noe slikt, har fått tilbud på 3000 pluss mva av et verksted men er mer enn jeg vil legge i denna drittbilen😂

 

Har lest et par på diverse forumer som gjør det for 1000kr her i Norge, men dette begynner å bli noen år siden. 
 

Jeg holder til i Buskerud, men kjører fryktelig mye og er mye rundt både i jobb og fritida så er ganske flexibel på akkurat det. Ta gjerne å legg igjen en kommentar om du kan eller kjenner noen som vil gjøre det billig, trenger ikke være 110% strøkent, bare den matcher fargen på bilen min og ser greit ut. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sølvfarge er i utgangspunktet en litt vanskelig farge på grunn av mange nyanser og sammensettninger  av EC søllet i lakken , og anbefales klarlakk med mykner da det er av ett plastmatriale , og prisettingen er vel satt i utgangspunkt i liter pris på lakk og den plastprimer   som brukes, kommer  vel billigere ut av det og kjøpe det du trenger og lakke  selv og en garasje med varne tilgang 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...