Gå til innhold

Tre World of Warcraft-utvidelser og Cataclysm Classic


Anbefalte innlegg

On 4.11.2023 at 2:41 PM, shockorshot said:

Classic+ med levelcap på 25 og nye spells+raids virker skamfett! Gleder meg til 30th november. Tror folk kommer til å irritere seg over å ikke ha mount utenfor ashenvale, men blir en spennende meta de første ukene

Enig. Skal begynne å spille igjen 30. November.

Aldri hatt det så gøy i WoW som når Classic kom. Spilte hele veien fra launch og til halvveis ut i WotLK før jeg slutte igjen. Skal bli gøy å komme tilbake i ny versjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Psykake skrev (På 4.11.2023 den 1:26 AM):

Glad jeg fikk mange barn og slutta med WoW.

T.o.m Metzen vil ikke få tilbake magien.

 

Skal WoW gjenoppstå må det lages i UE 5 eller noe.

Har fått noen barn selv, men kveldene er fortsatt mine til å nytes ^^
Så her går det i wow fra tid og annen sammen med andre spill.

Er veldig glad for det, har møtt mange fine mennesker via det spillet.

MEN, jeg er 100% enig.. Det spillet MÅ inn i UE5 snart..Helst i går.

Problemet er jo bare at wow er så stort, og så massivt at det vil vel være umulig å få til på en god løsning.

Spesielt hvis man ønsker å beholde combat stilen og viewpoints.. Og jeg er 100% sikker i min sak når jeg sier at combat stilen og viewpoints og egentlig hvordan alt man gjør i wow gjøres..er det som holder wow på toppen av mmorpg lista år etter år på kvalitet.

Alle disse "WOW unreal engine 5" videoene på youtube..Så ser man at det tvinges til noe helt annet.. Da blir det fort at det ser helt likt ut som feks BDO eller diablo er hva jeg ser for meg.. Og det er rett å slett fordi folk flest ikke vil ha pcer til 100k

Endret av DIYDari
Lenke til kommentar
Littlecuriousme12 skrev (På 5.11.2023 den 1:01 AM):

Virker som for meg, dem ikke vet hvilken retning de vill ta med spillet sånn sett.. Men det kan jo bli interessant, hva som vill dukke opp etter tid. 

Det er jo ikke så mange veier å gå. 
WoW er WoW liksom. 

Spillerne er heltene, og heltene blir helter ved å fjerne slemminger som støtt og stadig kommer frem.

De aller fleste spekulerer jo i at azeroth må nå ødelegges, også må vi finne en ny planet/univers/galakse whatever you call it..  Rett å slett for å slette mye av de siste 20 årene med minner fanbasen har, fordi det er KLIN umulig for nye spillere å sette seg inn i noe som helst når halvparten av de som spiller sitter der og mimrer mange år tilbake hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
26 minutes ago, DIYDari said:

De aller fleste spekulerer jo i at azeroth må nå ødelegges, også må vi finne en ny planet/univers/galakse whatever you call it..  Rett å slett for å slette mye av de siste 20 årene med minner fanbasen har, fordi det er KLIN umulig for nye spillere å sette seg inn i noe som helst når halvparten av de som spiller sitter der og mimrer mange år tilbake hele tiden.

Forstår hva du mener, men samtidig så tror jeg man skal være forsiktig med å fjerne elementer av nostalgi, spesielt fra sånne spill. Den heidundrende suksessen med Classic er jo et godt eksempel på det.

Nå kan jeg bare snakke for meg sjøl, men jeg spilte omtrent ikke Cataclysm i det hele tatt siden verden var "ny". Jeg kunne fly rundt i den og hadde minner fra stedene, men det var helt annerledes enn hva jeg huska (ikke så rart, siden hele verden blei revampa), og da følte jeg meg rett og slett fremmed i en verden jeg hadde tilbrakt så mange år i. Vanskelig å forklare, men hele den biten der ødela en masse for meg og interessen for spillet dabba nesten helt ut.

For nye spillere derimot, så var den revampa verden atskillig lettere å sette seg inn i, så jeg forstår hvorfor det blei gjort. Poenget mitt var at dersom Blizzard bestemmer seg for å enten ødelegge eller pusse opp hele spill-verdenen igjen, så kan det fort hende at mange detter av lasset fordi verden man spilte gjennom ikke lenger er noe man kjenner seg igjen i.

Verden vil se unektelig kul ut i UE5, noe videoene til Hurricane er et flott eksempel på, men jeg tror at den også samtidig da vil miste mye av den cartoony-følselsen og looken som gjør den til World of Warcraft.

Som Blodstrupmoen så fint sa det; time... vill... sjåvv

Lenke til kommentar
DIYDari skrev (2 timer siden):

Det er jo ikke så mange veier å gå. 
WoW er WoW liksom. 

Spillerne er heltene, og heltene blir helter ved å fjerne slemminger som støtt og stadig kommer frem.

De aller fleste spekulerer jo i at azeroth må nå ødelegges, også må vi finne en ny planet/univers/galakse whatever you call it..  Rett å slett for å slette mye av de siste 20 årene med minner fanbasen har, fordi det er KLIN umulig for nye spillere å sette seg inn i noe som helst når halvparten av de som spiller sitter der og mimrer mange år tilbake hele tiden.

Det er jeg enig med !

Endret av Littlecuriousme12
Lenke til kommentar
Psykake skrev (På 7.11.2023 den 2:51 PM):

Mythic progress lot seg dårlig kombinere med barn 🥲

Du må bare finne en guild som har raid dager som passer deg ( Selvfølgelig har du et barn som krever konstant pass så er saken en annen )

Hos oss har vi alenepappaer og "vanlig" fedre som spiller og får CE hver tier.
Trenger ikke raide mer enn 2 kvelder i uka á 3t per kveld. 

Så hvis man vil, så kan du det uten å måtte ofre stort.  Det som er mer presist å si... Men få tørr å si er
Mythic progress lot seg dårlig kombinere med dama sine meninger. 
Et altfor vanlig fenomen blant Norske gamere

Lenke til kommentar
DIYDari skrev (2 timer siden):

Du må bare finne en guild som har raid dager som passer deg ( Selvfølgelig har du et barn som krever konstant pass så er saken en annen )

Hos oss har vi alenepappaer og "vanlig" fedre som spiller og får CE hver tier.
Trenger ikke raide mer enn 2 kvelder i uka á 3t per kveld. 

Så hvis man vil, så kan du det uten å måtte ofre stort.  Det som er mer presist å si... Men få tørr å si er
Mythic progress lot seg dårlig kombinere med dama sine meninger. 
Et altfor vanlig fenomen blant Norske gamere

Haha

Jeg har tre småbarn. Det lar seg ikke kombinere med mythic progress uansett hvilke tidspunkt. 

 

 

Lenke til kommentar
Psykake skrev (1 time siden):

Haha

Jeg har tre småbarn. Det lar seg ikke kombinere med mythic progress uansett hvilke tidspunkt. 

 

 

Joda ^^ snakker av egen erfaring. 

Livet er hva du gjør det til, du lar deg begrense av grunner du mener gjør at det ikke går.  Er jo helt fair det?  Er jo ikke sånn at wow må være en prioritet ei heller bør være det i gitt situasjon.

Men å si man ikke har tid, nah.  Det er bare latskap ( Les: Helt greit å være lat ) 

( Igjen, forutsetter at barna er "normale" barn.. Sykdom/lidelser gjør jo ting annerledes og unikt ) 
 

Lenke til kommentar
Psykake skrev (2 timer siden):

Haha

Jeg har tre småbarn. Det lar seg ikke kombinere med mythic progress uansett hvilke tidspunkt. 

 

 

Ser at du er aktiv langt ut på kveldinga her på forumet hyppig gjennom uka... Langt over det som anses som normal leggetid for barn som trenger en voksen til å legge seg osv.

Igjen så antar jeg her altså ^^  At ungene dine er "normale" og at du har en partner i husholdningen
 

Lenke til kommentar
DIYDari skrev (59 minutter siden):

Ser at du er aktiv langt ut på kveldinga her på forumet hyppig gjennom uka... Langt over det som anses som normal leggetid for barn som trenger en voksen til å legge seg osv.

Igjen så antar jeg her altså ^^  At ungene dine er "normale" og at du har en partner i husholdningen
 

Forskjell å være til og fra på en mobil kontra sitte limt til en pc skjerm.

Uansett, jeg omformulerer. Etter at jeg fikk 3 barn velger jeg å prioritere husholdning over WoW. 😁

Lenke til kommentar
Psykake skrev (På 10.11.2023 den 3:08 PM):

Forskjell å være til og fra på en mobil kontra sitte limt til en pc skjerm.

Uansett, jeg omformulerer. Etter at jeg fikk 3 barn velger jeg å prioritere husholdning over WoW. 😁

Etter omformuleringen, så ikke både skjønner jeg deg, men ser den også! 😄

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...