Gå til innhold

Diablo IV kommer til Steam denne måneden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjørøver skrev:

Hvordan blir det med crossplay mellom battle.net og steam? 

Står i artikkelen over: Steam-versjonen inkluderes i spillets eksisterende spilling på tvers av plattformer. De som kjøper fra Valve-butikken kan dermed spille med de på Battle.net, PlayStation eller Xbox. Som med alle andre plattformer må de på Steam koble seg opp med en Battle.net-konto for å spille.
Lenke til kommentar
Crazning skrev (17 minutter siden):

Men hvis du har diablo 4 fra før å battle.net og ønsker å spille på steam, så må du kjøpe spillet på nytt... i følge gårsdagens dev update.

Det gir jo ikke mening isåfall. Har lagt til Diablo IV i Steam biblioteket mitt, får starta spillet via Steam, men får ikke opp antall timer spilt eller "accomplishments" da det ikke står at jeg spiller det via Steam. Lukkes med en gang Battle.net åpnes. Ikke at det spiller en veldig stor rolle, er bare litt irriterende. 

Lenke til kommentar
1 hour ago, Iterion said:

Det gir jo ikke mening isåfall. Har lagt til Diablo IV i Steam biblioteket mitt, får starta spillet via Steam, men får ikke opp antall timer spilt eller "accomplishments" da det ikke står at jeg spiller det via Steam. Lukkes med en gang Battle.net åpnes. Ikke at det spiller en veldig stor rolle, er bare litt irriterende. 

Det gir mening, jo. Du må kjøpe det på nytt for å ha det på steam. Du har lagt det til som ikke-steam spill. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...