Gå til innhold

Microsoft lekkasjer avslører nye Bethesda spill, inkludert TES: Oblivion Remaster


Anbefalte innlegg

https://www.theverge.com/2023/9/19/23880132/microsoft-ftc-documents-leak-oblivion-fallout-3-remaster-doom-xbox

Her var det jo endel spennende, men jeg tviler på at en Oblivion remaster ville kunne hamlet opp med Skyblivion modden som kommer om ikke så alt for mange år.

Dishonored 3 høres ut som noe for meg, de 3 første spillene var fantastiske.

Hva mener dere? Er det noe som frister? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo allerede endel problemer med å kjøre disse spillene på moderne HW og OS. Fks i Oblivion så må du sette skjermen til 60 Hz om det i det heletatt skal være spillbart.

Sist jeg spilte Fallout 3 så måtte jeg legge til noen koder i launch options i Steam for å få det til å kjøre uten problemer. 

Fallout 3 New Vegas var spillbart i 2-3 timer før det klikket, fant aldri en løsning på det problemet den gang.

Håper virkelig Dishonored 3 kommer selv om Microsoft kjøpte dem opp.

Lenke til kommentar

Verdt å påpeke at denne listen er ganske utdatert nå, så det er usikkert om alle disse prosjektene fortsatt er under planlegging/utvikling. 

Håper selvfølgelig at vi får Oblivion og Fallout 3 og kanskje til og med Morrowind og New Vegas remastere.

Sidekick skrev (2 timer siden):

Håper virkelig Dishonored 3 kommer selv om Microsoft kjøpte dem opp.

Microsoft lar studioene styre seg selv, så hvis Arkane har planer om å lage Dishonored 3 så kommer ikke MS til å stå i veien for dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...