Gå til innhold

Forslag til 40-års gave til bekjent


Grønnplante

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det lureste er en eller annen forbruksvare. Sjokolade, lakris, honning, fruktdrikker, syltetøy, pølser, håndsåpe, bodylotion, alkohol, badesalt, kosttilskudd, osv. Søk på nettet, det er alltid noen som lager håndlagde eller på annen måte "eksklusive" versjoner av det du vil gi. Da ser det ut som du bryr deg, det er morsomt å få noe man ikke ser så ofte, og man kan faktisk bruke det til noe. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

I tillegg til forslaget om forbruksvarer (særleg om du ikkje kjenner henne godt nok til å vite kva ho liker og kva ho har frå før) så vil eg legge til at eit vanleg prinsipp er at ein bør tilby ei gåve som står i stil med vertsskapets utgifter med å arrangere festen.

Så blir du servert middag så gåva ha ein verdi som liknar på verdien av middagen, på ein enklare fest så kan ein ha ein mindre gåve.

I tillegg så kjem det sjølvsagt veldig ann på økonomien, ein skal aldri bruke meir på gåver enn kva ein har råd til, og ein bør aldri bruke formykje på ei gåve for å imponere andre.

 

Ei fin vinflaske frå polet kan kanskje være ein tanke? Den har då også fordelen med at ho kan bytte vinflaska til ein anna type vin (eller få pengane utbetalt) på Vinmonopolet om ho ikkje liker den vinen du kjøpte.
Går du for blomster/plante så er det veldig fint om du også inkluderer vase/potte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
The Avatar skrev (På 12.9.2023 den 2:45 PM):

I tillegg til forslaget om forbruksvarer (særleg om du ikkje kjenner henne godt nok til å vite kva ho liker og kva ho har frå før) så vil eg legge til at eit vanleg prinsipp er at ein bør tilby ei gåve som står i stil med vertsskapets utgifter med å arrangere festen.

Så blir du servert middag så gåva ha ein verdi som liknar på verdien av middagen, på ein enklare fest så kan ein ha ein mindre gåve.

I tillegg så kjem det sjølvsagt veldig ann på økonomien, ein skal aldri bruke meir på gåver enn kva ein har råd til, og ein bør aldri bruke formykje på ei gåve for å imponere andre.

 

Ei fin vinflaske frå polet kan kanskje være ein tanke? Den har då også fordelen med at ho kan bytte vinflaska til ein anna type vin (eller få pengane utbetalt) på Vinmonopolet om ho ikkje liker den vinen du kjøpte.
Går du for blomster/plante så er det veldig fint om du også inkluderer vase/potte.

Vinflaske er nok en god ide. 😊👍 Er vel få som bytter vinflaska de får?

Lenke til kommentar
Grønnplante skrev (49 minutter siden):

Er vel få som bytter vinflaska de får?

Ja sikkert ikkje så mange som gidder, men ein får bytte vin (men ikkje brennevin) også utan betaling. Ein kan til og med få pengane tilbake, då dette er ein del av Vinmonpolets policy på å redusere alkoholforbruket. Så er du avholden så skal du sleppe å drikke vinen berre fordi du har fått den i gåve.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
The Avatar skrev (16 minutter siden):

Ja sikkert ikkje så mange som gidder, men ein får bytte vin (men ikkje brennevin) også utan betaling. Ein kan til og med få pengane tilbake, då dette er ein del av Vinmonpolets policy på å redusere alkoholforbruket. Så er du avholden så skal du sleppe å drikke vinen berre fordi du har fått den i gåve.

I see.

Kanskje gavekort på polet er bedre da så kan personen velge selv. Gav det i 50-års gave til et søskenbarn. 
Men 100 kr er kanskje litt smålig fra polet. Gir ikke over det da jeg gav 150,- til søskenbarnet mitt. Den ser jeg heller ikke ofte. 
 

 

Eller kanskje noen spa produkt som ansiktsmaske,kremmer eller lignende. 

Lenke til kommentar
Grønnplante skrev (1 time siden):

Kanskje gavekort på polet er bedre da så kan personen velge selv.

Nei, dropp gåvekort. For det fyrste er det mykje kjedeligare å få eit kort, det ser litt småleg ut om det er eit gåvekort på 100-150 kr, og det signaliserer eigentleg svært lite omtanke å berre kjøpe eit gåvekort.

Då er det mykje betre at ho får ei heilt OK vinflaske direkte, spør du på polet etter ei rimeleg men god vinflaske så kanskje også du finn ein litt uvanleg vin som mottakaren ikkje kjenner prisen på.

Eg synes også at det er betre at dersom du har kjøpt f.eks. ei flaske raudvin og ho heller vil ha muserande vin så kan ho reise til polet og bytte den sjølv (også utan å ha kvittering).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
The Avatar skrev (6 timer siden):

Nei, dropp gåvekort. For det fyrste er det mykje kjedeligare å få eit kort, det ser litt småleg ut om det er eit gåvekort på 100-150 kr, og det signaliserer eigentleg svært lite omtanke å berre kjøpe eit gåvekort.

Då er det mykje betre at ho får ei heilt OK vinflaske direkte, spør du på polet etter ei rimeleg men god vinflaske så kanskje også du finn ein litt uvanleg vin som mottakaren ikkje kjenner prisen på.

Eg synes også at det er betre at dersom du har kjøpt f.eks. ei flaske raudvin og ho heller vil ha muserande vin så kan ho reise til polet og bytte den sjølv (også utan å ha kvittering).

Uenig. Søskebarnet mitt bur langt fra hvor eg bor og eg ser ikke ho på årevis så å sende henne et gavekort var overhodet ikke smålig.

 

Takk til deg👋

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...