Gå til innhold

Manifestering av «spesific person»


Gjest 00c92...b85

Anbefalte innlegg

Gjest 00c92...b85

Noen som har erfaring med manifestering? Og har du klart å manifestere tilbake noen du mistet kontakten med? Etter 1-2 år osv? 
 

Del din erfaring om du har😊👍

Anonymous poster hash: 00c92...b85

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 00c92...b85
Skandinav skrev (5 timer siden):

Kan du utdype hvordan dette foregår i praksis?

Sjekk ut law of assumptions på YouTube og eller tik tok. Det er intensjonen du setter og at du er «Gud»/herre i din realitet og at bestemmer deg for noe og holder fast ved det. Ignorerer og ikke bruker noe tid eller energi på begrensninger eller negative tanker,og da kan du manifestere det spesifikke folk/ting du ønsker. 

Anonymous poster hash: 00c92...b85

Lenke til kommentar
Gjest 00c92...b85 skrev (33 minutter siden):

Sjekk ut law of assumptions på YouTube og eller tik tok. Det er intensjonen du setter og at du er «Gud»/herre i din realitet og at bestemmer deg for noe og holder fast ved det. Ignorerer og ikke bruker noe tid eller energi på begrensninger eller negative tanker,og da kan du manifestere det spesifikke folk/ting du ønsker. 

Anonymous poster hash: 00c92...b85

Manifestere blir helt feil ord. Det er ikke som om du tryller frem folk eller ting, men at du setter et mål, lager en plan for å nå målet, og holder deg til planen. Om du har litt selvdisiplin og tålmodighet burde dette gå fint, så fremt vedkommende du mistet kontakten med også ønsker å ha kontakt med deg.

Lenke til kommentar

Skjønner..

Da kan jeg dele en av mine erfaringer.
Jeg har en venninne jeg ikke hadde hatt kontakt med på lenge, vi hadde definitivt mistet kontakten.
Så forestilte jeg meg at vi tok en prat på telefon. Jeg fokuserte samtidig på at det hadde vært hyggelig. Nesten av seg selv skrev jeg inn hennes navn på hitta.se, ringte henne opp, og nesten som ut av det blå manifesterte hun seg i andre enden.

Lenke til kommentar
Gjest 00c92...b85
Kajac skrev (8 timer siden):

Manifestere blir helt feil ord. Det er ikke som om du tryller frem folk eller ting, men at du setter et mål, lager en plan for å nå målet, og holder deg til planen. Om du har litt selvdisiplin og tålmodighet burde dette gå fint, så fremt vedkommende du mistet kontakten med også ønsker å ha kontakt med deg.

Du kan manifestere tilbake folk ved å tenke på de,visualisere under SATS(state akin to sleep) mellom bevissthet og i det du skal til å sovne. Hvordan det skjer er opp til «høyere makter». Om en person har avsluttet kontakt kan du likevel få de til å kontakte deg om du virkelig går in for det. Vennskap,eks kjærlighetsrelasjoner,familieforhold,jobbrelatert etc. Look it up. 

Anonymous poster hash: 00c92...b85

Lenke til kommentar
Gjest 00c92...b85
Skandinav skrev (4 timer siden):

Skjønner..

Da kan jeg dele en av mine erfaringer.
Jeg har en venninne jeg ikke hadde hatt kontakt med på lenge, vi hadde definitivt mistet kontakten.
Så forestilte jeg meg at vi tok en prat på telefon. Jeg fokuserte samtidig på at det hadde vært hyggelig. Nesten av seg selv skrev jeg inn hennes navn på hitta.se, ringte henne opp, og nesten som ut av det blå manifesterte hun seg i andre enden.

For dumt.

Anonymous poster hash: 00c92...b85

Lenke til kommentar
Gjest 00c92...b85 skrev (11 timer siden):

Du kan manifestere tilbake folk ved å tenke på de,visualisere under SATS(state akin to sleep) mellom bevissthet og i det du skal til å sovne. Hvordan det skjer er opp til «høyere makter». Om en person har avsluttet kontakt kan du likevel få de til å kontakte deg om du virkelig går in for det. Vennskap,eks kjærlighetsrelasjoner,familieforhold,jobbrelatert etc. Look it up. 

Anonymous poster hash: 00c92...b85

image.png.9998e419a6c1de8abe3e4b69fec0af46.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 00c92...b85 skrev (29 minutter siden):

Les deg opp. Google Neville Goddard,Joseph Murphy,Dr. Joe Dispenza. Lykke til

Anonymous poster hash: 00c92...b85

Det finnes ingen som helst beviser på at dette fungerer. Det er heller ingen som helst vitenskap som støtter oppunder disse teoriene, eller at det finnes noe reelt i dem. Altså, det finnes flere vitenskapelige beviser for at religion er ekte enn at denne "manifesteringen" skal fungere.

Når det er sagt så tror jeg at alle er sin egen lykkes smed. Om du ønsker kontakt med et menneske, er det kun du som som kan gjøre noe med det. Og du kommer mye lenger ved å faktisk kontakte vedkommende enn å tenke positive tanker rett før du sovner i håp om at universets energier skal knytte dere sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Intensjon virker kun sammen med handling. Hhandlinger får først effekt ved intensjon/fokus,

Hvis man tar fysisk trening som eksempel. Det holder ikke å ha en intensjon om å trene, man må gjøre det også. Men så holder det ikke å trene en gang, man må ha en intensjon/fokus på at aktiviteten skal skje flere ganger i uka over tid.

Quote

Intensjon i samme betydning som det engelske ordet intention. Intensjon betegner noen ganger bevissthetens rettethet (eller innsikting) mot det objekt oppmerksomheten befatter seg med i en bevissthetsakt (tanke, viljesakt, følelse, erindring og så videre).

Det er en en trekant her og alle tre sider er vesentlig.
Tanker, følelser og handling.

Ofte er handlingen utelatt når dette omtales. I "The Secret" og diverse, skal man ikke ta grep, man skal bare være klar til å motta. Selvsagt man må være fokusert og klar, men handling må også finne sted. Bare at handling nevnes ikke i slike publikasjoner.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Gjest 00c92...b85 skrev (21 timer siden):

Hvordan det skjer er opp til «høyere makter»

Så da tror du kanskje også at schizofrene har kontakt med "høyere makter", og ikke at de bare ser og hører hallusinasjoner? Det å se folk rett før du sovner er ikke noe "høyere makter". Det er bare hjernen din som har det gøy.

Denne tråden hører vel mer under religion og livssyn, da den ikke har noe som helst med virkeligheten å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...