Gå til innhold

Spørsmål angåande bruk av ultrabreie skjermar


Garegaupa

Anbefalte innlegg

1119314.thumb.png.74eec65bdfbee62fba78e2d2d8eca5a0.png

Eg har prøva å finne ut nøyaktig korleis dette med ultrabreie skjermar fungerer i praksis, men eg har ikkje klara å søkje meg fram til det svaret eg ynskjer på nettet. Kanskje er det berre eg som er usedvanleg treg i oppfatninga... :laugh:

Det eg lurar på er rett og slett om det er best å bruke desse som to enkeltståande skjermar i ein (altså med to kablar frå skjermkortet), eller å berre bruke det som ein svær, brei skjerm (med ein kabel frå skjermkortet)? Viss ein gjer sistnemnde, kan ein då få det til å gå automatikk i at skjermen vert dela i to ved kontorbruk? Det er nok greitt å spele på brei skjerm, men å ha Word eller nettlesaren smurt utover heile den skjermflata verkar ikkje særleg praktisk for meg. Ein kan sjølvsagt endre storleiken på vindaugo og tilpasse kvar gong ein opnar eit nytt program, men det enklaste (for min del, i alle høve) ville vere at alt berre fungera som om der var to separate skjermar.

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kabel. Kan kjøre to pc'er om man vil og bytte mellom de i menyen, eller begge samtidig. 

Er en innebygd funksjon i Windows som du kan splitte opp vinduene ved siden hverandre. I win 11 kan du også holde musa over maksimer knappen for å kjapt flytte vinduet dit du vil. Bruker det ofte på vanlige skjermer også jeg, men blir fort for lite da. 

Litt tilfeldig om Windows husker siste posisjon etter restart osv, så må ofte sett de på plass igjen. 

Ellers anbefaler jeg PowerToys, https://github.com/microsoft/PowerToys

Med den kan du få mer kontroll på plasseringene og størrelsene av vinduene gjennom FancyZones. Husker også bedre plasseringa av vinduene etter restart, men noen ganger jeg må sette de på plass igjen. 

Endret av Curuion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 minutes ago, oddeh said:

Bruker selv ultrawide til kontor og jeg syns det enkleste er å endre plassering og størrelse på vinduene med windowsknappen + piltastene. 

Dette trikset fungerer også fint ellers, og kan brukes med hell om en har en enkelt skjerm eller f.eks to separate skjermer koblet på samme PC. Kommer selvfølgelig spesielt godt med på ultravide skjermer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...