Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En eldre mann med ei yngre kvinne


Gjest 86a58...e74

Anbefalte innlegg

Gjest 86a58...e74

Funnet en mye eldre mann, 16 år aldersforskjell. Han er sånn 40, og jeg er 24. jeg søker forhold, og det vet han og. Men jg oppfatter det som at han tror dette er daddy/sugargirl forhold. Han kjøper masse gaver og slikt og betaler for alt, og han til og med tar opp bankkortet sitt og sier til meg: velg ut noe du vil ha. Og han sier også: skal ikke skjemme deg bort for mye. Vi har sex nå, men han blir raskt kald. Han tror sikkert at jeg er en golddigger. Han sier også ja du hører nok ofte at du er pen og slikt. Føler han bruker meg bare for sex, og dette i utbytte mot gaver. Han har misforstått hele vår relasjon. Han åpner seg ikke opp så mye, men samt tar kontakt og sier vi kan ha sex sammen.

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommunikasjon er nøkkelen. Hvis man ikke kommuniserer har man kun antakelser å gå etter. Så finnes det mennesker som sier det andre vil høre og ikke hva de mener. Eventuelt hva som er strategisk smart å si.

Endret av BadCat
Kranglete tastatur.
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
RRhoads skrev (3 timer siden): Hva sier han til at du søker forhold?

Har du prøvd å si "nei, takk" til gaver?

Har ikke sagt nei takk, har tatt imot. Han dukket opp ofte på date med en gave.

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
BadCat skrev (3 timer siden):

Kommunikasjon er nøkkelen. Hvis man ikke kommuniserer har man kun antakelser å gå etter. Så finnes det mennesker som sier det andre vil høre og ikke hva de mener. Eventuelt hva som er strategisk smart å si.

Han sier: vi tar det som det kommer, vi ser an. Men tror ikke han vil ha et forhold. Blir forvirret, han holder hånda mi alltid ut blant folk og kysser meg. Men tror han vil ha noe uforpliktende

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
knutinh skrev (3 timer siden):

Det høres vel ut som om dere har en type relasjon og du skulle ønske at det var en annen?

Ta det opp med ham og fortell hvilke ønsker og forventninger du har.

-k

Har sagt jg søker forhold. Han mene det er for stor aldersforskjell. Liker han ganske mye

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
*F* skrev (2 timer siden):

Høres ut som et sugardaddy-forhold. Her er det vel bare å få tatt en prat og avklare om dere egentlig er på samme bølgelengde.

Har gjort det. Men han har ikke vært selv i et forhold på 15 år. 

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74 skrev (12 minutter siden):

Har sagt jg søker forhold. Han mene det er for stor aldersforskjell. Liker han ganske mye

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Hvis det hadde vært meg som var mannen i det forholdet du beskrev over så tror jeg ikke at det noensinne ville bli et forhold slik du ønsker deg.

Bare mine 2 cent, kanskje han er forskjellig fra meg.

-k

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
knutinh skrev (5 minutter siden):

Hvis det hadde vært meg som var mannen i det forholdet du beskrev over så tror jeg ikke at det noensinne ville bli et forhold slik du ønsker deg.

Bare mine 2 cent, kanskje han er forskjellig fra meg.

-k

Føler han kjøper meg med penger. Husker han sa en gang: får prøve å ikke skjemme deg bort for mye

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 27623...938

Mange menn er interessert i å ha en dame for sex og hygge, og er villige til å gi gaver. Men de er ikke ute etter et seriøst forhold. Det er ofte slik de finner en fin jente, men elsker henne ikke egentlig.

Anonymous poster hash: 27623...938

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74 skrev (17 timer siden):

Føler han kjøper meg med penger. Husker han sa en gang: får prøve å ikke skjemme deg bort for mye

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Finn deg en annen en, du. Gjerne en som har mindre penger, er litt mindre pen eller tilogmed en med kjedeligere sex men som faktisk vil ha deg på den måten du ønsker å bli hatt på.

-k

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
knutinh skrev (5 timer siden):

Finn deg en annen en, du. Gjerne en som har mindre penger, er litt mindre pen eller tilogmed en med kjedeligere sex men som faktisk vil ha deg på den måten du ønsker å bli hatt på.

-k

Han var ikke sånn veldig kjekk. Men føler han bare valgte meg pga utseendet.Ja, bare likte han så mye😕

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 27623...938

Det kan hende han er seriøs også men at han er redd forholdet ikke vil holde i lengden, eller er skeptisk til aldersforskjellen. Du må nesten finne ut av disse tingene selv.

Anonymous poster hash: 27623...938

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74 skrev (34 minutter siden):

Han var ikke sånn veldig kjekk. Men føler han bare valgte meg pga utseendet.Ja, bare likte han så mye😕

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Du trenger egentlig bare sette deg ned og prate med han. Hva folk på dette forumet mener blir jo bare spekulasjoner uansett. 

Fortell at du liker han, at du har det fint sammen med han, men at du lurer på hva han ønsker og tenker om fremtiden. Si at du blir usikker når han overøser deg med gaver, og at gaven du egentlig ønsker deg er en forpliktelse fra han si side og hva han tenker om det. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
RRhoads skrev (57 minutter siden):

Hvorfor valgte du han da?

Han fremstod som snill i starten.😊 men velger aldri noen pga utseendet. Han virket veldig seriøs. Men ble såret da han ikke ville treffes mere. Vi hadde så mange av samme  interesser og mye annet

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
Gjest 27623...938 skrev (46 minutter siden):

Det kan hende han er seriøs også men at han er redd forholdet ikke vil holde i lengden, eller er skeptisk til aldersforskjellen. Du må nesten finne ut av disse tingene selv.

Anonymous poster hash: 27623...938

Ja, kan hende han trekker seg unna når han så det begynte å bli seriøst.... og ja stor aldersforskjell. Men vi er så utrolig like. Er nesten som vi var søsken

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...