Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En eldre mann med ei yngre kvinne


Gjest 86a58...e74

Anbefalte innlegg

Gjest 86a58...e74 skrev (Akkurat nå):

Han fremstod som snill i starten.😊 men velger aldri noen pga utseendet. Han virket veldig seriøs. Men ble såret da han ikke ville treffes mere. Vi hadde så mange av samme  interesser og mye annet

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Overøste han deg med gaver og komplimenter fra første stund?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 86a58...e74
Baranladion skrev (26 minutter siden):

Du trenger egentlig bare sette deg ned og prate med han. Hva folk på dette forumet mener blir jo bare spekulasjoner uansett. 

Fortell at du liker han, at du har det fint sammen med han, men at du lurer på hva han ønsker og tenker om fremtiden. Si at du blir usikker når han overøser deg med gaver, og at gaven du egentlig ønsker deg er en forpliktelse fra han si side og hva han tenker om det. 

 

Ja, skal prøve å få han til å møte meg for å prate ut. Han kysser meg blant folk og holder hånda mi, samtidig som han sier: er usikker. Så blir forvirret

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74 skrev (27 minutter siden):

Ja, skal prøve å få han til å møte meg for å prate ut. Han kysser meg blant folk og holder hånda mi, samtidig som han sier: er usikker. Så blir forvirret

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Ikke la han slippe unna med svar som "jeg vet ikke" og "jeg er usikker".  Når man får sånne svar, må man stille spørsmål videre, som feks "hva er du usikker på". Hvis han, etter å ha hørt hva du føler og vil ikke klarer å gi deg noen svar som gir deg svar du trenger, så ville jeg sagt at da møtes vi og snakkes om x-antall dager, og da forventer jeg at du  har noen svar til meg. 

Endret av Baranladion
Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
RRhoads skrev (6 timer siden):

Overøste han deg med gaver og komplimenter fra første stund?

Ja allerede på date nr 2, dukket han opp med gave. Sånn som overraskelse. En veldig dyr gave. Føltes ut som jeg datet en franskmann😅 og masse komplimenter til meg om at jeg var smart og pen

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
Baranladion skrev (5 timer siden):

Ikke la han slippe unna med svar som "jeg vet ikke" og "jeg er usikker".  Når man får sånne svar, må man stille spørsmål videre, som feks "hva er du usikker på". Hvis han, etter å ha hørt hva du føler og vil ikke klarer å gi deg noen svar som gir deg svar du trenger, så ville jeg sagt at da møtes vi og snakkes om x-antall dager, og da forventer jeg at du  har noen svar til meg. 

Han sier at vi er for ulike, og at det er pga aldersforskjell. Han er vag i svarene. Han vil ha pause nå plutselig😕 etter å ha sjarmert meg masse med gaver og slikt. 

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74 skrev (1 minutt siden):

Ja allerede på date nr 2, dukket han opp med gave. Sånn som overraskelse. En veldig dyr gave. Føltes ut som jeg datet en franskmann😅 og masse komplimenter til meg om at jeg var smart og pen

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Det burde være et rødt flagg når menn gjør det. Typisk love bombing. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
RRhoads skrev (1 time siden):

Det burde være et rødt flagg når menn gjør det. Typisk love bombing. 

Ja burde vært mere årvåken

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
Baranladion skrev (7 timer siden):

Ikke la han slippe unna med svar som "jeg vet ikke" og "jeg er usikker".  Når man får sånne svar, må man stille spørsmål videre, som feks "hva er du usikker på". Hvis han, etter å ha hørt hva du føler og vil ikke klarer å gi deg noen svar som gir deg svar du trenger, så ville jeg sagt at da møtes vi og snakkes om x-antall dager, og da forventer jeg at du  har noen svar til meg. 

Han har aldri hatt forhold før. Og virke som han er redd for forpliktelser, redd for å bli såret. Det som er at han sier vi ikke passer sammen, men samtidig holder hånda mi ute blant folk og kysser meg. Folk tror vi er kjærester😊🤷🏼‍♀️ vanskelig dilemma

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74 skrev (9 timer siden):

Han sier at vi er for ulike, og at det er pga aldersforskjell. Han er vag i svarene. Han vil ha pause nå plutselig😕 etter å ha sjarmert meg masse med gaver og slikt. 

Gjest 86a58...e74 skrev (8 timer siden):

Han har aldri hatt forhold før. Og virke som han er redd for forpliktelser, redd for å bli såret. Det som er at han sier vi ikke passer sammen, men samtidig holder hånda mi ute blant folk og kysser meg. Folk tror vi er kjærester😊🤷🏼‍♀️ vanskelig dilemma

Hørtes slitsomt ut å måtte forholde seg til folk som ikke vet hva de vil, og ei heller klare å beskrive det på en voksen måte. Kanskje du skal ta den rollen, altså være den modne, og si at da tar vi pause, og så kan du heller prøve å kontakte meg igjen dersom du finner ut hva du vil. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74 skrev (På 6.6.2023 den 13.53):

Funnet en mye eldre mann, 16 år aldersforskjell. Han er sånn 40, og jeg er 24. jeg søker forhold, og det vet han og. Men jg oppfatter det som at han tror dette er daddy/sugargirl forhold. Han kjøper masse gaver og slikt og betaler for alt, og han til og med tar opp bankkortet sitt og sier til meg: velg ut noe du vil ha. Og han sier også: skal ikke skjemme deg bort for mye. Vi har sex nå, men han blir raskt kald. Han tror sikkert at jeg er en golddigger. Han sier også ja du hører nok ofte at du er pen og slikt. Føler han bruker meg bare for sex, og dette i utbytte mot gaver. Han har misforstått hele vår relasjon. Han åpner seg ikke opp så mye, men samt tar kontakt og sier vi kan ha sex sammen.

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Han har ingen respekt for deg, og bruker deg som et sexleketøy. Dette er ikke noe forhold.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
Baranladion skrev (3 timer siden):

Hørtes slitsomt ut å måtte forholde seg til folk som ikke vet hva de vil, og ei heller klare å beskrive det på en voksen måte. Kanskje du skal ta den rollen, altså være den modne, og si at da tar vi pause, og så kan du heller prøve å kontakte meg igjen dersom du finner ut hva du vil. 

 

 

Jeg bare vil ikke pushe meg selv. Han har aldri hatt forhold. Det blir vanskelig å "lære" en voksen person på 40 hvordan han skal være i et forhold. Han er lite kommunikativ, ikke åpen heller. Har prøbd å være åpen nok. Men han har ikke svar på hva han vil. Virker som han er redd for dette med forpliktelser

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
Markiii skrev (3 timer siden):

Han har ingen respekt for deg, og bruker deg som et sexleketøy. Dette er ikke noe forhold.

Det er veldig synd, jeg likte han.

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
Gjest Baardsen skrev (8 timer siden):

Tenker at aldersforskjellen ikke er relevant her. Det er nok andre faktorer som spiller inn hvorfor han ikke ønsker å binde seg til deg. 

Hvor sikker er du på at fyrn ikke dater andre, er gift eller er i et annet forhold egentlig?

Nei han dater ikke andre. Og heller ikke er han  forhold. Han sa: har aldri vært i forhold før. Prater lite om sine relasjoner.  Jeg mener han kun ville ha sex. Han maste og ville ha sex fort. Og jeg sa til han: er redd for at du dumper meg etter sex (før vi hadde sex) og da sa han: okei javel. Han hintet til også nakenbading tidligere på dagen men jeg ville ikke. Han kysset meg ute blant folk, holdt hånda mi. Etter sex så fulgte han meg til buss og gav et langt kyss til meg, og lenge. Da var det masse folk... blir forvirret av slike mennesker. Vil ikke binde seg, samtidig tror folk vi er kjærester når han kysser meg blant folk

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
Markiii skrev (15 timer siden):

Han har ingen respekt for deg, og bruker deg som et sexleketøy. Dette er ikke noe forhold.

Ikke rart man blir forvirret. Holder hånda mi blant folk. Kysser meg ute blant folk etter sex. Og han sier: var bra sex. Forstår meg ikke på noen menn

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
On 6/8/2023 at 9:57 AM, Markiii said:

Han har ingen respekt for deg, og bruker deg som et sexleketøy. Dette er ikke noe forhold.

Eventuelt snu det på hodet. Hun har ingen respekt for seg selv, og lar seg bruke... Hun aksepterer gavene når hun fint kunne sagt nei takk mtp at hun ikke har fått de svarene hun ønsket fra ham. Begge individene er voksne og alderen spiller ingen rolle her da de er begge i stand til å ta en logisk avgjørelse over hva de foretar seg. Er ikke noe mer sympati å få for den ene parten kontra den andre slik det beskrives her.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
Colin. skrev (21 timer siden):

Eventuelt snu det på hodet. Hun har ingen respekt for seg selv, og lar seg bruke... Hun aksepterer gavene når hun fint kunne sagt nei takk mtp at hun ikke har fått de svarene hun ønsket fra ham. Begge individene er voksne og alderen spiller ingen rolle her da de er begge i stand til å ta en logisk avgjørelse over hva de foretar seg. Er ikke noe mer sympati å få for den ene parten kontra den andre slik det beskrives her.

Man kan jo ikke si nei takk til en gave til 300 kr. Føler det er frekt.🤷🏼‍♀️  og si nei. Likte jo han, visste ikke at han bare ville ha sex.

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar
Gjest 86a58...e74
Goat2Gate skrev (3 timer siden):

Men hvordan kom du i kontakt med en så mye eldre mann i utgangspunktet?

Happn, var skeptisk til alderforskjellen først. Han tok kontakt først og virka veldig gira. På å møtes med en gang, etter 1 dags chatting så ville han møte meg. 😊tenkte det var verdt å gi det en sjanse

Anonymous poster hash: 86a58...e74

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...