Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han tar lite på meg


Anbefalte innlegg

Vi har bodd ilag i ca 5 måneder.Han elsker jeg tar på han.Nå er han sur på meg fordi jeg nevner det att han tar for lite på meg.Pulsen min er høy å jeg føler meg jævla uelsket å stygg.Jeg elsker han å han sier han elsker meg,men rar måte å gjøre det på.I hele natt så rørte han meg ikke å lå med ryggen til å sånn som situasjonen er nå ble jeg jævla skuffa over att han ronket seg å sølte sæd i senga,svært lite passende.Han tar nesten så å si aldri insjativet til kontakt når vi er sure på hverandre.Han er som ett barn i manns kropp.Hva skal jeg gjøre liksom?Å gå ifra han har aldri vært ett valg for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest be859...79d

Du må ta initiativ til mer fysisk kontakt om det er det du ønsker. Og gjerne holde rundt han eller ligge inntil han, prøve litt forskjellige tilnærminger.

Anonymous poster hash: be859...79d

Lenke til kommentar
Gjest be859...79d skrev (På 4.6.2023 den 15.01):

Du må ta initiativ til mer fysisk kontakt om det er det du ønsker. Og gjerne holde rundt han eller ligge inntil han, prøve litt forskjellige tilnærminger.

Anonymous poster hash: be859...79d

Ja det gjør jeg sååå ofte,rart jeg gjør det så mye å han elsker det,men få noe tilbake er kaldt.Konfronterer jeg om det til han blir han Potter å vil ikke snakke,rett å slett jækla barnslig oppførsel.Jeg har lært å kommunisere men han nekter å tier.Nytter ikke gråte,ingen trøst å ingen medfølelse,for en fyr ja.

Endret av Formfull
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Formfull skrev (4 minutter siden):

Ja kanskje jeg gjør det selv om stemningen er dårlig.

Jeg hadde hvertfall satt pris på det som en "icebreaker". Etter hva jeg har lest så er ikke du typen til å sky unna mitt noe spesielle forslag heller. Om noe, slik jeg forstår situasjonen, er jo disse tingene i stor grad opp til deg og det er (kanskje desverre) noe du må lære deg å leve med.

Lenke til kommentar

Bare fordi jeg sa sannheten bare fordi han ville høre den siden jeg var sur og ble stum etterpå.Det gjaldt det att han sier han skal slikke meg men gjør det ikke.Jeg tar insjativer til å ta på han å alt godt,vi kan ligge sammen men han tar nesten ikke på meg.Han sier han skal slikke meg men sjeldent å aldri gjør,jeg føler meg så stygg å får jo bare mer å mer komplekser med meg  selv.Jeg snakket til han å ba om svar,han lå der bare å så ut som noen hadde slått han i hode.Nektet å snakke til meg,nektet å se meg inn i øynene,det var som om han var en annen person.Kald og ufølsom og mens jeg tryglet å ba han om å svare meg mens tårer rant i strie strømmer viste han ingen medfølelse heller.

Han har snakket om att han skal forbedre seg å bla bla  men ser jeg det??Nei  ikke rare greiene.Jeg synes det er teit vist han gir meg opp nå på ting han kan forbedre på.Vi har jo det så fint ilag ellers.Samarbeider og koser oss med felles ting eller hver for oss.

Jeg forguder hans skjønnhet å elsker å ta på han å kose med han men når jeg ikke tar på han så tar han sjeldent på meg først,det er som om jeg er giftig.

Han er en gåte jeg ikke blir klok på,Har bare lyst å kommunisere med han,vite hva han føler å tenker å spør hvorfor han tar så lite på meg,jeg får aldri noe svar.

Jeg får ikke sove godt i natt uten han å håper det ikke blir flere netter alene.Han kan forbedre seg,eller i det minste si hva problemet er om det er ett problem.Er dere ikke enig?

 

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Om et kjærlighetsforhold er så utfordrende at man trenger å spørre andre om råd, så er det ikke verdt stresset. 

Du må jobbe med å gjøre deg selv mer psykisk robust, kommunisere fremfor å trygle og klage og vurdere om du vil kaste mer tid på dette.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Formfull skrev (På 4.6.2023 den 13.33):

Vi har bodd ilag i ca 5 måneder.Han elsker jeg tar på han.Nå er han sur på meg fordi jeg nevner det att han tar for lite på meg.Pulsen min er høy å jeg føler meg jævla uelsket å stygg.Jeg elsker han å han sier han elsker meg,men rar måte å gjøre det på.I hele natt så rørte han meg ikke å lå med ryggen til å sånn som situasjonen er nå ble jeg jævla skuffa over att han ronket seg å sølte sæd i senga,svært lite passende.Han tar nesten så å si aldri insjativet til kontakt når vi er sure på hverandre.Han er som ett barn i manns kropp.Hva skal jeg gjøre liksom?Å gå ifra han har aldri vært ett valg for meg.

At han runker ved siden av deg sånn etter bare 5mndr. Er veldig rart, men det kan jo være flere grunner til det(?) Har det vært veldig dårlig med sex helt siden starten? Har dere like behov? Viser du at du er kåt (om du da er det)? Osv osv…

Lenke til kommentar
Formfull skrev (På 4.6.2023 den 13.33):

Vi har bodd ilag i ca 5 måneder.Han elsker jeg tar på han.Nå er han sur på meg fordi jeg nevner det att han tar for lite på meg.Pulsen min er høy å jeg føler meg jævla uelsket å stygg.Jeg elsker han å han sier han elsker meg,men rar måte å gjøre det på.I hele natt så rørte han meg ikke å lå med ryggen til å sånn som situasjonen er nå ble jeg jævla skuffa over att han ronket seg å sølte sæd i senga,svært lite passende.Han tar nesten så å si aldri insjativet til kontakt når vi er sure på hverandre.Han er som ett barn i manns kropp.Hva skal jeg gjøre liksom?Å gå ifra han har aldri vært ett valg for meg.

Snakk med han om dette? Kommunikasjon er kjernen i alle forhold, og det vil alltid være noe man ikke er helt tilfreds med og da er det ikke lett for partneren å gjøre noe med det hvis du ikke tar det opp

Lenke til kommentar

Du har laga ørten tråder allerede om denne fyren. Hvorfor gidder du å holde på med han hvis du må spørre folk på internett om alt mulig han gjør er greit eller ikke? Høres jo helt koko ut at dere i det hele tatt er sammen.

Endret av Bytex
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...