Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde verste sexen ever


Gjest af034...f65

Anbefalte innlegg

Gjest af034...f65

Okei dette virka som en uerfaren fyr. Han er sånn 40. Men ikke gikk han ned på meg, ikke klining med tunge, lite kyssing på bryst, det var bare inn og ut med en gang, lite berøring på rumpe og lår  forkant var han bare kald, lite foreplay. Ikke kyssing på overkropp og hals. Har noen hatt dårlig sex før?  Etter sex var han også kald....ikke en hånd rundt meg.

Anonymous poster hash: af034...f65

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest af034...f65 skrev (22 minutter siden):

Okei dette virka som en uerfaren fyr. Han er sånn 40. Men ikke gikk han ned på meg, ikke klining med tunge, lite kyssing på bryst, det var bare inn og ut med en gang, lite berøring på rumpe og lår  forkant var han bare kald, lite foreplay. Ikke kyssing på overkropp og hals. Har noen hatt dårlig sex før?  Etter sex var han også kald....ikke en hånd rundt meg.

Anonymous poster hash: af034...f65

Har dårlige nyheter til deg. 

Lenke til kommentar
Gjest af034...f65
Entern skrev (Akkurat nå):

«Mange menn er sånn», sannsynligvis 😑😕

Har hatt sex med menn som er utrolig flinke....kanskje han bare er uerfaren?

Anonymous poster hash: af034...f65

Lenke til kommentar
Gjest af034...f65 skrev (Akkurat nå):

Har hatt sex med menn som er utrolig flinke....kanskje han bare er uerfaren?

Anonymous poster hash: af034...f65

Mest sannsynlig. Høres sånn ut. Rart han ikke ville ha noe foreplay da, jeg var besatt av foreplay når jeg var uerfaren😅

Lenke til kommentar
Gjest af034...f65 skrev (2 minutter siden):

Hvilke dårlige nyheter da?

Anonymous poster hash: af034...f65

«Dårlige nyheter» var kanskje litt overdrevent da jeg ikke vet hva slags relasjon dere har, men for meg er det åpenbart at han var ute etter et enkelt ligg. 
 

 

Lenke til kommentar
Gjest af034...f65
Rutgerus skrev (8 minutter siden):

«Dårlige nyheter» var kanskje litt overdrevent da jeg ikke vet hva slags relasjon dere har, men for meg er det åpenbart at han var ute etter et enkelt ligg. 
 

 

Vi datet og han sa han likte meg. Jg merker han er kald sånn ellers. Lite komplimenter og slikt. Han har ikke hatt dame før heller

Anonymous poster hash: af034...f65

Lenke til kommentar
Gjest af034...f65
Rutgerus skrev (7 minutter siden):

Man behøver ikke være uerfaren fordi man ikke kliner med tunge eller går ned på den andre. 

Jg måtte be han kysse meg på magen. Men han gjorde det bare i 1 sekund, så sluttet han. Men ja. 

Anonymous poster hash: af034...f65

Lenke til kommentar
Gjest 564dd...ab8

Sex må lærers, og om han er uerfaren så kanskje han ikke kan det. Og kanskje du må be han om å gjøre det du liker.

Anonymous poster hash: 564dd...ab8

Lenke til kommentar
Gjest af034...f65
germanwhip skrev (1 minutt siden):

kan vi forvente sesong to av denne tråden? vi har vel noen, desperate sjeler er vel feil ord å bruke, men hva med engasjerte aktører?

Det er jo en diskusjonstråd, du trenger ikke titte inne her om det ikke interesserer deg

Anonymous poster hash: af034...f65

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest f726e...1a5

Jeg liker ikke å "gå ned på" jenter jeg har sex med de første gangene. Noen er ikke så flinke med hygiene. 

Det tar også litt tid å finne fram, jeg vet godt hvordan det gjøres, men er litt annerledes fra jente til jente. 

Anonymous poster hash: f726e...1a5

Lenke til kommentar
Gjest f726e...1a5
Just now, Guest f726e...1a5 said:

Jeg liker ikke å "gå ned på" jenter jeg har sex med de første gangene. Noen er ikke så flinke med hygiene. 

Det tar også litt tid å finne fram, jeg vet godt hvordan det gjøres, men er litt annerledes fra jente til jente. 

Anonymous poster hash: f726e...1a5

Men så er det noen som har et "fyrtårn", og da er det ofte litt greiere 🤣

Anonymous poster hash: f726e...1a5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...