Gå til innhold

Er det noe bedre tastatur til prisen?


Anbefalte innlegg

Mitt 3 år gamle Corsair Strafe RGB MK2 (cherry silent), har allerede begynt å tøyse. skuffende for et såvidt kostabrt tastatur
Uansett, jeg må ha noe nytt, og nå gidder jeg ikke bruke 2.000,- på et tastatur.

Hva med Steelseries Apex 3? Billig og får generelt gode anmeldelser?
Det jeg trenger er et fullstørrelse tastatur, kan være kablet, helst bakgrunnsbelysning (hvitt er ok, trenger ikke RGB), og godt egnet til å skrive på. Spiller ikke noe særlig. Gjerne mekanisk, men som sagt, betaler ikke 2.000,- for noe som går i stykker på 3 år. Om det lager litt lyd er det OK, men stillegående er bedre. Tenker en tusenlapp eller så bør holde?

EDIT: Hva med Razer Black Widow?

Endret av Habla Møberg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sampson skrev (8 timer siden):

Har gode erfaringer med Keychron, de har mange modeller å velge mellom.

Takk for tipset. Det jeg ser er at fullstørrelse tastatur (jeg vil ha full størrelse, kompakttastaturer blir jeg bare ikke venner med) i dette merket kjapt bikker 2.000,- så da faller det bort. Men til en evt annen gang skal dette sjekkes litt mer ut. Ser merket tilbyr en mengde tastaturer med en mengde konfigurasjoner!

Lenke til kommentar
xClaymanx skrev (8 timer siden):

Hmm,  mnja kanskje det. Synes det SÅ litt lite ut, litt vel kompakt, men ytre mål er faktisk omtrent fullstørrelse. Det er og batteri, som jeg fint kan klare meg uten, men om det faktisk holder lenge, månedsvis, så kan det funke det og.
Jeg har hatt noen Logitech som har vært veldig bra (og enda flere som har vært rævva), så jeg kan ta en tur til butikken og se om jeg får testet dette. Takk for tips.

Lenke til kommentar
xClaymanx skrev (9 timer siden):

Razer tastatur er vel de som bråker mest.

Ville sett på ducky med MX silent brytere

Nå lenker jeg til den med de gule, ikke grønne. Har du hørt lyden av den gule? Trodde den skulle være ganske OK på lyd ifølge reklamen..
EDIT: Hørte noen videoer på jutjub. Selv med gule støyer dette mye. Du hadde helt rett.

Endret av Habla Møberg
Lenke til kommentar
Habla Møberg skrev (10 timer siden):

Hmm,  mnja kanskje det. Synes det SÅ litt lite ut, litt vel kompakt, men ytre mål er faktisk omtrent fullstørrelse. Det er og batteri, som jeg fint kan klare meg uten, men om det faktisk holder lenge, månedsvis, så kan det funke det og.
Jeg har hatt noen Logitech som har vært veldig bra (og enda flere som har vært rævva), så jeg kan ta en tur til butikken og se om jeg får testet dette. Takk for tips.

Jeg sitter på et K710 på jobb og har ikke bytta batteri på snart 3 år, så ja. Det holder lenge :)

Habla Møberg skrev (10 timer siden):

Nå lenker jeg til den med de gule, ikke grønne. Har du hørt lyden av den gule? Trodde den skulle være ganske OK på lyd ifølge reklamen..
EDIT: Hørte noen videoer på jutjub. Selv med gule støyer dette mye. Du hadde helt rett.

😂

Razer liker klikkelyden sin.

Jr. har et Huntsman tkl som jeg hører selv om døren på rommet hans er lukket :)

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...