Gå til innhold

The Gathering er tilbake for fullt i påsken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
19 minutes ago, Randalf the Black said:

Får ha det artig på TG de som kan.. Selv rakk jeg å bli forelder mellom 2019 og 2023, så passer heller dårlig å dra for å spille PC spill flere dager i strekk.

Har såvidt tid til å spille PC spill hjemme 😛

Bare å få en custom big tower kabinett med plass liten seng/vugge. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg er på TG nå. Det er klart færre deltagere, vil tippe rundt halvparten av hva det har vært på det meste. Litt trist, men jeg tror det går ann å snu trenden igjen hvis arrangøren (og årets deltagere) får skapt mer blæst i fremtiden om at TG er en ting.

Stemningen er uansett like god som tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så en reportasje på nyhetene fra noe som het "The Gathering"! Ventet egentlig på påskekrimmen og hadde lyden av, men ble litt nysgjerrig fordi de var riiimelig spesielle de som ble intervjuet... Er dette en sånn aktivitetsmesse for godt fungerende på autismespektrumet?

Lenke til kommentar

Artig. Har selv ikke vært på LAN siden ByLAN 2009, men hadde det veldig fett de årene jeg var der 05, 07, 08 og 09.

Tror ungdomen går glipp av mye kjekt her, men skjønner jo at i dag, da de fleste har mer enn godt nok nett hjemme, at det er like greit å sitte hjemme.

Lenke til kommentar

Det blir jo ikke i nærheten av like god stemning hjemme da. Men det vet en ikke før en har vært her en gang og prøvd. Men vet dagens 15-åringer hva TG er for noe? Jeg tror (men vet ikke) at det er for lite blæst om det nå. Det tror jeg arrangøren skjønner også, og jeg håper de når bredere ut i fremtiden, slik at vi kan snu trenden. Jeg tror den potensielle interessen fortsatt er der ute, nok til å kunne fylle skipet igjen.

Lenke til kommentar

Hehe, det blir absolutt to helt forskjellige LAN-stemninger ja. Jeg har faktisk litt av den opplevelsen på TG, noe av det jeg liker best er å snakke med de andre. De jeg drar på TG med nå er noen jeg kun møter på TG faktisk. Nå som vi har vært der så mange ganger er det ganske morsomt å mimre om TG for over 10 år siden, da vi knuste en kopp med et musikkannlegg blant annet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Henrik™ skrev (På 12.4.2023 den 19.18):

...ganske morsomt å mimre om TG for over 10 år siden, da vi knuste en kopp med et musikkannlegg blant annet.

Fantastisk! Jeg ser det for meg:


- "Hei du! På TG igjen altså?!😃 Husker du vi knuste en kopp med musikkanlegget på TG for ti år siden?"😄
- "Jaaaa selvfølgelig, den glemmer jeg aldri!🤣 Husker du vi snakket om den koppen på forrige TG også?"🤭
- "Ja selvfølgelig! Var skikkelig bra TG det også, selv om vi ikke knuste noen kopp da altså!"👍😊
- "Ja det var det!!🤩 Dritartig å møte deg igjen nå på enda en TG og mimre om den der koppen igjen altså!!!"😂🤣

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...