peterjohn Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Jeg er usikker på fartsgrensen på en vei om den er 70 eller 80, hvordan kan jeg sjekke kartet på nettet ? Siter Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Google Maps Streetview. Siter Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Hvis det ikke er skiltet, er det 80 eller 50. 50 hvis det er tettbygd strøk, 80 hvis det ikke er det. 2 Siter Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Vegvesenets Vegkart. https://www.vegvesen.no/fag/teknologi/nasjonal-vegdatabank/hente-ut-og-se-pa-data-i-nasjonal-vegdatabank/kart/ Søk på fartsgernse øverst i høyre, velg det, og trykk på veien du er ute etter. 2 1 Siter Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars Hei, det kommer page do not found på vegvesen webside. Siter Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars Dubious skrev (2 timer siden): Google Maps Streetview. På denne kan jeg zoom in og se grensen på veg ? Jeg finner ikke det på denne appen Siter Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars peterjohn skrev (2 minutter siden): Hei, det kommer page do not found på vegvesen webside. Det fungerer her.. Her er lenke direkte til kartet. https://vegkart.atlas.vegvesen.no/#kartlag:geodata/@600000,7225000,4/splash:changelog Siter Lenke til kommentar
trikola Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars 7 minutes ago, peterjohn said: Hei, det kommer page do not found på vegvesen webside. Fungerer utmerket for meg - har du rotet med lenken? 6 minutes ago, peterjohn said: 1 hour ago, Dubious said: Google Maps Streetview. På denne kan jeg zoom in og se grensen på veg ? Jeg finner ikke det på denne appen Jeg ser et bilde av veien, men ikke hastigheten (med mindre det står tilfeldigvis et skilt i veikanten Siter Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars (endret) Aldri prøvd vegvesenets side, men det var forholdsvis enkelt å finne ut av. Link til fartsgrenser: https://vegkart.atlas.vegvesen.no/#kartlag:geodata/@271443,7036765,11/hva:!(id~105)~/valgt:137046214:105 Endret 19. mars av Dubious 1 Siter Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars trikola skrev (34 minutter siden): Jeg ser et bilde av veien, men ikke hastigheten (med mindre det står tilfeldigvis et skilt i veikanten Med Streetview må du finne skilt. Mye enklere med vegsenet sin side, men jeg tenkte ikke på den. Siter Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars Tusen takk. Nå jeg har sjekket at det er 80 sone. 1 Siter Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Heldigvis lærer man slikt når man tar lappen, så man slipper å sjekke kart. 4 Siter Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars sedsberg skrev (1 time siden): Heldigvis lærer man slikt når man tar lappen, så man slipper å sjekke kart. Tydeligvis ikke alle som lærer det. Tror det er derfor mange ligger i 70 i 80-sona. 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.