Gå til innhold

Hvordan finne en jobb? Hjelp


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Min historie: Jeg ønsker å omskolere min karriere til IT-bransjen. Jeg har ikke bachelorgrad i IT. Jeg har studert IT i nesten 2,5 år alene. Jeg ønsker å bli DevOps/Cloud Engineer/SystemAdmin Først av alt besto jeg AWS Cloud practitioner-eksamen, etter den AWS SAA. neste Google Cloud Engineer og mitt siste sertifikat er HashiCorp Terraform. Jeg har grunnleggende ferdigheter i Linux, Docker, Kubernetes, Jenkins, python. Arbeidserfaring: Jeg hadde en praksisperiode på ca 4 måneder, men jeg sluttet fordi jeg ikke så perspektiv der, og etter det Jeg sender enorme mengder e-post. LinkedIn-meldinger til HR. men ingenting.

P.s Jeg er fra Litauen, engelsknivået mitt er godt, norsk språk A2

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer når du svarer på jobbannonser på finn.no f.eks.? Det er vel mer sannsynlig å få napp enn å sende generelle meldinget til HR på linkedin vil jeg tro. Ligger også mange stillingsannonser på andre nettsteder, feks. kode24.no. Du kan også sende cv og generell søknad til rekrutteringsselskapene, tror det er mer fruktbart enn å sende til HR. Mange selskaper foretrekker å outsource ansettelser. Det er stor etterspørsel nå så det bør være mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...