Gå til innhold

Verv meg til Kraftriket (eller andre)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veronikaaaa skrev (15 timer siden):

Verv meg til Kraftriket eller annen strømleverandør uten påslag og 0 i månedsbeløp. 

Kan ordne verving til 2.9 øre påslag og null i mnd. avgift. Vervepremie er kr. 500,-.

Send meg en melding ved interesse.

Lenke til kommentar

Skal du spare strøm på disse "lokke" verve-kampanjene så må du følge godt med å gjøre det ofte, og det er veldig fort å tråkke feil og bli satt på en dyrere avtale om du ikke følger med, og dermed går vinningen opp i spinningen. Ingen bedrifter ønsker å gi bort penger, så de vil ha tilbake det de har brukt av penger for å lokke deg.

For min del byttet jeg bare til motkraft.no som har greie vilkår og lavest mulig ekstrakostnader, så slipper jeg å bruke tiden på å bytte leverandør hele tiden og følge med på hvilken avtale de har satt meg på.

Alternativt kan du vurdere Fjordkraft med Forvaltning, som normalt blir billigere i 23 av 24 mnd historisk sett, men da må du også tåle litt risiko fordi tidligere ytelse ikke er noen garanti for fremtidig ytelse, bare veiledende.

Endret av vidor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
vidor skrev (59 minutter siden):

For min del byttet jeg bare til motkraft.no som har greie vilkår og lavest mulig ekstrakostnader, så slipper jeg å bruke tiden på å bytte leverandør hele tiden

Sjølv ikkje Motkraft kan stå imot presset frå høge straumprisar og generell kostnadsvekst.

https://e24.no/naeringsliv/i/8JO8pd/stroemselskap-oeker-prisene-etter-millionunderskudd-naa-er-det-paa-tide-aa-faa-ryddet-i-skapet

Sjølv har eg hatt Gudbrandsdal Energi i mange år. Det krev likevel at ein følgjer med. Som regel blir ein sett på ein dyrare avtale etter ei tid. Så må ein byte avtale for å få den billegaste avtalen. Og slik held det fram. For tida har eg 1 øre i påslag, men det er sikkert ikkje lenge før eg må over på den avtalen dei tilbyr no. Dei tar 3 øre påslag og 0 i månadsavgift.

https://www.ge.no/stromavtale/-spotpris-

Om nokon er interesserte kan eg verve.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar
On 3/4/2023 at 3:22 PM, torbjornen said:

Sjølv ikkje Motkraft kan stå imot presset frå høge straumprisar og generell kostnadsvekst.

Hvis du leste artikkelen du linket til tilsvarer prisøkningen ca 21 kr for en gjennomsnittlig kunde, og sikkert 10 kr for de som bor i en 60+ KVM leilighet. Synes fremdeles det er en grei pris, så jeg fortsetter å støtte dem med det konseptet de har.

Når jeg i sin tid hoppet over til Motkraft var ikke daværende strømleverandør treg med å hente meg tilbake ved å si at Motkraft ikke kom til å fungere og at de ville gå konk p.g.a bøter for villedende markedsføring. Så langt har Motkraft oppført seg eksemplarisk og vært dønn ærlige, noe jeg ikke kan si om måten resten av bransjen oppfører seg på.

Derfor velger jeg å fortsette med Motkraft. Siden f.eks Tibber som jeg også vurderte er mer "veledighet" med den forskutteringen av betaling de holder på med.

Endret av vidor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
vidor skrev (21 minutter siden):

Hvis du leste artikkelen du linket til tilsvarer prisøkningen ca 21 kr for en gjennomsnittlig kunde, og sikkert 10 kr for de som bor i en 60+ KVM leilighet. Synes fremdeles det er en grei pris, så jeg fortsetter å støtte dem med det konseptet de har.

Når jeg i sin tid hoppet over til Motkraft var ikke daværende strømleverandør treg med å hente meg tilbake å ved å si at Motkraft ikke kom til å fungere og at de ville gå konk p.g.a bøter for villedende markedsføring. Så langt har Motkraft oppført seg eksemplarisk og vært dønn ærlige, noe jeg ikke kan si om måten resten av bransjen oppfører seg på.

Derfor velger jeg å fortsette jeg med Motkraft. Siden f.eks Tibber som jeg også vurderte er mer "veledighet".

Som det står i artikkelen måtte faktisk Motkraft betale ei bot på 100 000 kr. på grunn av "villeiande" marknadsføring. Det er vel heller ingen tvil om at dei ikkje kunne halde avtalen om at prisen ikkje skulle auke på 1000 månader.

Så vil iallefall eg sjå litt mellom fingrane på dette, sidan det er snakk om eit heilt nytt selskap starta av studentar utan erfaring frå bransjen. Motkraft er konkurransedyktige, og er såleis uansett ikkje noko dårleg val. Det viktigaste er at ein unngår avtalar med forskotsfakturering og/eller bindingstid. Skulle straumselskapet setje opp prisen eller gå dukken har ein ikkje tapt noko, og det er berre nokre klikk som skal til for å skifte til ein annan straumleverandør.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar
On 3/4/2023 at 4:00 PM, vidor said:

Hvis du leste artikkelen du linket til tilsvarer prisøkningen ca 21 kr for en gjennomsnittlig kunde, og sikkert 10 kr for de som bor i en 60+ KVM leilighet. Synes fremdeles det er en grei pris, så jeg fortsetter å støtte dem med det konseptet de har.

Når jeg i sin tid hoppet over til Motkraft var ikke daværende strømleverandør treg med å hente meg tilbake ved å si at Motkraft ikke kom til å fungere og at de ville gå konk p.g.a bøter for villedende markedsføring. Så langt har Motkraft oppført seg eksemplarisk og vært dønn ærlige, noe jeg ikke kan si om måten resten av bransjen oppfører seg på.

Derfor velger jeg å fortsette med Motkraft. Siden f.eks Tibber som jeg også vurderte er mer "veledighet" med den forskutteringen av betaling de holder på med.

Tibber forhåndsfakturerer ikke lenger. Si i fra om du vil ha en invitasjon 😉

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...