Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er Incel. Vurderer å starte innsamlingsaksjon til plastisk kirurgi. Kunne noen her ha vært interessert i å bidra?


Gjest ac81a...695

Anbefalte innlegg

Gjest ac81a...695

Hei, jeg er en incel som ikke får meg dame. Jeg har aldri hatt det. Jeg skulle ønske jeg hadde det men har aldri hatt det. Jeg har problemer med utseendet mitt som jeg må fikse på for å kunne få meg dame. Jeg merker at når jeg går i nærheten av unge jenter, bare min tilstedeværelse er nok til å få dem til å føle seg ukomfortable. Hvis jeg snakker til dem føler de seg ukomfortable. Jeg har sett jenter på gata som jeg ikke kjenner bare løpe fra meg uten at jeg har sagt noe. Jeg har det helt forjævlig. Det å bli behandlet sånn ar gjort at jeg har blitt kvinnehater, noe jeg egentlig ikke vil være, men som er et uungåelig resultat av hvordan jeg ble behandlet. Derfor ønsker jeg å starte en innsamlingsaksjon for å få penger til å ta plastisk kirurgi og øyelege slik at jeg kan rette opp utseendet, få draget og slippe å være kvinnehater, for tro meg. Det er ikke noe gøy å ha det sånn for oss. Det er noe som vi blir på grunn av hvordan vi har det.

 

Kunne noen snille sjeler her vært villig til å hjelpe en incel i nød?

Anonymous poster hash: ac81a...695

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 759b7...d46

Tror det er lurt å begynne hos fastlege. Få avklart hva som kan gjøres via offentlige kanaler/midler. 

En samtale med psykolog er sikkert heller ikke så dumt! Bare synd det er så himla dyrt. Kanskje har du tilgang til en bedre pris via arb.giver, studentsamskipnad, etc.?

Pasta.: Hvor gammel er du? 

Anonymous poster hash: 759b7...d46

Lenke til kommentar
Gjest 759b7...d46 skrev (22 minutter siden):

Tror det er lurt å begynne hos fastlege. Få avklart hva som kan gjøres via offentlige kanaler/midler. 

En samtale med psykolog er sikkert heller ikke så dumt! Bare synd det er så himla dyrt. Kanskje har du tilgang til en bedre pris via arb.giver, studentsamskipnad, etc.?

Pasta.: Hvor gammel er du? 

Anonymous poster hash: 759b7...d46

Ikke psykolog.Problemet er utseendet dessverre. Selv om man ideelt sett skulle hatt en verden der utseendet ikke betydde noe, er sannheten at utseendet er veldig viktig for å få drag på damene. Det er brutalt. Jeg har en erklæring fra en psykolog som sier at jeg burde få det støttet av det offentlige. Det som er bra er at jeg får dekt skjev nesebein av dem, men fett under haka og øyne vet jeg ikke om jeg får. Fastlegen sier at det nesten er umulig. Derfor vil jeg vurdere å starte innsamlingsaksjon. Det er synd at det er himla dyrt og staten burde ha dekket kosmetiske inngrep, spesielt for incels for ikke bare kunne det ha bedret dems livssituasjon, men forebygget radikalisering og kvinnehat. Studentsamskipnad kan jeg se på.

Lenke til kommentar
Treid Tort skrev (23 timer siden):

Ikke psykolog.Problemet er utseendet dessverre. Selv om man ideelt sett skulle hatt en verden der utseendet ikke betydde noe, er sannheten at utseendet er veldig viktig for å få drag på damene. Det er brutalt. Jeg har en erklæring fra en psykolog som sier at jeg burde få det støttet av det offentlige. Det som er bra er at jeg får dekt skjev nesebein av dem, men fett under haka og øyne vet jeg ikke om jeg får. Fastlegen sier at det nesten er umulig. Derfor vil jeg vurdere å starte innsamlingsaksjon. Det er synd at det er himla dyrt og staten burde ha dekket kosmetiske inngrep, spesielt for incels for ikke bare kunne det ha bedret dems livssituasjon, men forebygget radikalisering og kvinnehat. Studentsamskipnad kan jeg se på.

Dersom du har papirer på at dette er nødvendig kosmetisk inngrep, burde vel saken være biff?

Hvor mye penger trenger du eventuelt? Har du faktisk regnet på det, kontaktet klinikker for pris, etc etc.?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Send meg et bilde av deg selv så skal jeg prøve å booste selvbildet ditt litt. Du er definitivt ikke så grusom som du påstår og alle har noe fint med seg. Tror ikke du er seriøs når du sier at du skal starte innsamlingsaksjon, men du trenger åpenbart hjelp, ikke i form av penger. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
qualbeen skrev (På 1.2.2023 den 1.15):

Dersom du har papirer på at dette er nødvendig kosmetisk inngrep, burde vel saken være biff?

Hvor mye penger trenger du eventuelt? Har du faktisk regnet på det, kontaktet klinikker for pris, etc etc.?

Det er ikke nødvendigvis sånn, fordi det er forskjellig fra kirurg til kirurg. Det er veldig få som anser kosmetisk nom nødvendig. I de tilfellene man får det, får man bare visse ting. Man får ikke dobbelthake og ptose på øyne (hengende øyelokk). Dessverre. 

Lenke til kommentar
Malakitt skrev (På 1.2.2023 den 1.18):

Send meg et bilde av deg selv så skal jeg prøve å booste selvbildet ditt litt. Du er definitivt ikke så grusom som du påstår og alle har noe fint med seg. Tror ikke du er seriøs når du sier at du skal starte innsamlingsaksjon, men du trenger åpenbart hjelp, ikke i form av penger. 

Jeg kan godt sende deg et bilde på pm, men da må du love meg å ikke spre det, og hvis du synes jeg er veldig stygg må du love å bidra med penger. Jeg kan sende deg et bilde der jeg nesten ser ut som jeg ville ha sett ut etter plastisk kirurgi og en åssen jeg ser ut nå slik at du ikke kan si at plastisk kirurgi ikke hjelper.

Lenke til kommentar
sedsberg skrev (2 minutter siden):

Å fikse på utseendet vil ikke hjelpe en dritt hvis du ikke har alfa-hann-personlighetene som trengs for å få dame. Det er ikke meningen at alle skal ha dame.

Ikke snakk sånn til meg, du trenger ikke å si noe hvis du skal være så nedlatende. Du skjønner at du gjør meg sint ved å snakke sånn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Treid Tort said:

Ikke snakk sånn til meg, du trenger ikke å si noe hvis du skal være så nedlatende. Du skjønner at du gjør meg sint ved å snakke sånn?

Ta det med ro. Jeg er i samme båten selv. Men har akseptert for lengst at jeg må være alene hele livet. Og poenget mitt var at hvis du skal gjøre noe så er det med personligheten du må starte. Ikke utseendet. F.eks. ved hjelp fra en psykolog.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
sedsberg skrev (Akkurat nå):

Ta det med ro. Jeg er i samme båten selv. Men har akseptert for lengst at jeg må være alene hele livet.

Det er deg. Jeg har alfa-hann trekkene, men jeg har et utseende som gjør det vanskelig. Det er heller ikke det at jeg ikke det at jeg er genetisk stygg, for det er jeg ikke. Jeg har et godt utgangspunkt, men det er summen av flere trekk som ødelegger ansiktet mitt.

Lenke til kommentar
Treid Tort skrev (50 minutter siden):

Jeg kan godt sende deg et bilde på pm, men da må du love meg å ikke spre det, og hvis du synes jeg er veldig stygg må du love å bidra med penger. Jeg kan sende deg et bilde der jeg nesten ser ut som jeg ville ha sett ut etter plastisk kirurgi og en åssen jeg ser ut nå slik at du ikke kan si at plastisk kirurgi ikke hjelper.

Vil selvsagt ikke spre det. Men jeg donerer ikke penger til plastisk kirurgi. Lykke til med innsamlingen. 

Lenke til kommentar
Aetius skrev (19 minutter siden):

Det er ikke utseendet som er ditt problem - de fleste kvinner driter i akkurat det.

Det som er problemet er derimot holdningen din, og selvbildet. Slå fra deg dette alfa-tullet først som sist, og arbeid i stedet med å bli en person du ville ønsket å være med dersom du var kvinne.

Å påstå at anfdre har gjort deg til "kvinnehater" er bare tull, og er ikke å ta ansvar for egen situasjon. Hvis du genuint hater kvinner, så hvorfor ønsker du å være sammen med en?

Mitt råd er å kutte ut denne incel-våset, og i stedet arbeide med din egen personlighet. Jobb med deg selv og bli en person du liker - hvordan ellers kan du forvente at andre skal like deg?

Jeg har bra personlighet. Det er utseendet som er problemet.

Lenke til kommentar
sedsberg skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner menn som har vært i ulykker og ser omtrent ut som monstre i ansiktet men som likevel drar damer som bare det, nettopp fordi de er fantastiske personer med en veldig likbar (hvis det er et ord) personlighet.

De er sikkert eldre. Når man blir eldre, betyr ikke utseendet så mye, men når man er ung på min alder og skal ha drag på den type jenter må man ha bra utseende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...