Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er Incel. Vurderer å starte innsamlingsaksjon til plastisk kirurgi. Kunne noen her ha vært interessert i å bidra?


Gjest ac81a...695

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Treid Tort skrev (1 minutt siden):

Ok, jeg kan legge ut et bilde av hvordan jeg ville sett ut etter plastisk kirurgi her nå også kan jeg sende deg pm av hvordan jeg ser ut nå

Tror det blir litt feil budskap da, da folk vil se dette bildet å tro "han ser jo helt grei ut allerede, ikke noe poeng i å donere her"

Lenke til kommentar
Treid Tort skrev (Akkurat nå):

Ok, men jeg vil ikke at politiet skal se det fordi incel havner i søkelys.

Ja, det er nok best å holde politiet utenfor, spesielt med tanke på tidligere kommentarer.

Heldigvis blir det vanskelig for dem å finne dette, da det er såpass skjult. 

Lenke til kommentar
Treid Tort skrev (5 minutter siden):

Ja, men hvis jeg poster bilde her over hvordan jeg ser ut vil politiet kunne finne så derfor vil jeg sende deg pm.

Som sagt kan du da tegne et bilde, eller kanskje klippe og lime neser og slikt i paint? Da kan du finne deler av fjes som ligner ditt, for så å sette dem sammen.

Lenke til kommentar
Treid Tort skrev (4 minutter siden):

Hvorfor kan du ikke bare akseptere pm?

Bare send PM du. Utfordringen er at samtlige som leser/kommenterer i tråden er nysgjerrige, men men. 

Ønsker du ikke å legge ut bilde av deg selv på et "tilfeldig" forum, så må vi akseptere det.

Apropos aksept; gjennomsnittlig debutalder for gutter er ca 18 år. Det betyr at omtrent halvparten har sin seksuelle debut før de fyller 18. Og den andre halvparten etter fylte 18. Dette fordeles jevnt utover, hvilket betyr at noen debuterer når de er 20, andre 25 eller 30. Dette er fakta. Slik er verden. Jeg mener dette er noe alle må akseptere.

Livet er ikke alltid rettferdig. Alle får ikke de samme forutsetningene utdelt ved fødsel. Men alle kan strebe etter å gjøre det best mulig ut fra sine egne forutsetninger. 

Noen menn drar fler damer enn andre. Ja. Slik er det. Noen kvinner er også mer attraktive enn andre kvinner. 

Skal alle kvinner på planeten operere seg, slik at de får "perfekt" utseende? Jeg ønsker ikke det! Men ... Noen ganger er det medisinsk forsvarlig å ty til kosmetisk kirurgi. Jeg hadde hørt med to-tre leger, slik at staten kunne ta regningen!

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
qualbeen skrev (2 minutter siden):

Bare send PM du. Utfordringen er at samtlige som leser/kommenterer i tråden er nysgjerrige, men men. 

Ønsker du ikke å legge ut bilde av deg selv på et "tilfeldig" forum, så må vi akseptere det.

Apropos aksept; gjennomsnittlig debutalder for gutter er ca 18 år. Det betyr at omtrent halvparten har sin seksuelle debut før de fyller 18. Og den andre halvparten etter fylte 18. Dette fordeles jevnt utover, hvilket betyr at noen debuterer når de er 20, andre 25 eller 30. Dette er fakta. Slik er verden. Jeg mener dette er noe alle må akseptere.

Livet er ikke alltid rettferdig. Alle får ikke de samme forutsetningene utdelt ved fødsel. Men alle kan strebe etter å gjøre det best mulig ut fra sine egne forutsetninger. 

Noen menn drar fler damer enn andre. Ja. Slik er det. Noen kvinner er også mer attraktive enn andre kvinner. 

Skal alle kvinner på planeten operere seg, slik at de får "perfekt" utseende? Jeg ønsker ikke det! Men ... Noen ganger er det medisinsk forsvarlig å ty til kosmetisk kirurgi. Jeg hadde hørt med to-tre leger, slik at staten kunne ta regningen!

Jeg er født med godt grunnlag, men det er asymmetrier her og der som ødelegger alt. Det er det som er så synd. Jeg skal sende deg pm men da må du LOVE å ikke si det til noen. Nei, jeg vil bare ha kirurgi. Ikke høre moralpreken.

Endret av Treid Tort
Lenke til kommentar
Treid Tort skrev (1 minutt siden):

Jeg er født med godt grunnlag, men det er asymmetrier her og der som ødelegger alt. Det er det som er så synd. Jeg skal sende deg pm men da må du LOVE å ikke si det til noen. Nei, jeg vil bare ha kirurgi. Ikke høre moralpreken.

Forstår.

Vil selvfølgelig ikke spre dette videre, nei. 😊

Lenke til kommentar

Til @Treid Tort: Jeg synes ikke du ser stygg ut, slik du selv sier.

Jeg ser faktisk en helt vanlig gutt/ung mann. Når du ser i speilet, ser du sannsynligvis ikke det samme som meg. Dette er helt vanlig. De fleste er klar over ett og annet på egen kropp, også over-fokuserer vi på det. Og ignorerer gjerne alt som er bra? 

Å se bra ut, er riktignok ikke noen automatikk som sikrer ligg. Langt der i fra. Masse folk som ser bra ut, som ikke lykkes. Og motsatt; det finnes utallige eksempler på personer som på ingen måte har utseende med seg, men som allikevel har "et lite harem". Ok, kanskje ikke et harem .. men hvertfall har funnet seg en make?

Ramlet over en artikkel i BT i dag. Den tar også opp singel-problematikken vi ser i disse dager.
Link: https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/bgq80k/hvorfor-er-det-saa-vanskelig-aa-finne-seg-en-kjaereste-i-2023

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 759b7...d46
Treid Tort skrev (På 9.2.2023 den 0.37):

Det er noe av det dummeste jeg har hørt. Utseende er alt.

  • Er det kun de aller peneste jentene som er aktuelle for deg?
  • Dersom en dame har 10 kg for mye på magen, er det da fullstendig turn-off og helt uaktuelt?

Svarer du "ja" på begge spørsmål over, så ja … da er kanskje utseende alt – for deg.

Ikke alle andre tenker slik. Inkl undertegnede. 

 

Treid Tort skrev (På 12.2.2023 den 0.18):

Det er ikke personligheten som er problemet. Hadde bare en dame gitt meg sjansen hadde jeg vært veldig snill mot henne. Jeg hadde aldri vært utro, lurt henne eller noe, men dessverre er det ingen damer som gir meg en sjanse og det er på grunn av utseendet. Senest i dag så gikk jeg på toget, der var det få ledige plasser, så var det en ledig plass ved siden av noen pene jenter. Jeg spurte forsiktig om det er greit at jeg sitter her, så sa de med en kald tone "ja". Så sa jeg takk, de svarte ikke. Så bare reiste de seg og løy om at de skulle av, lenge før stasjonen også latet de som at de gikk av og gikk på vogna bak😓 Så stygg er jeg tydelivis! Så stygg må jeg være! Og det er ikke første gang det skjer heller. Hvis jeg bare får en dame til å like meg, så kommer jeg til å være så snill mot henne som det bare går an. men først må jeg få noen.

 

Jeg får sånne holdninger fordi jeg hele tiden ser at andre gutter, uansett hvor slemme de er får seg jenter, mens jeg som hadde vært mye bedre partner enn dem ikke får meg noe. Det er selvfølgelig på grunn av utseendet. Og nei, jeg er IKKE noe nice-guy heller. Selv om jeg er snill er jeg ikke dumsnill. Jeg er veldig tydelig på å sette grenser, hva jeg tolererer og ikke, osv.

Jeg er litt usikker på om du bare ønsker deg et ONS, eller om du er på jakt etter langvarig forhold. Det har vært ekstremt mye fokus på "å få seg ett ligg", hvilket på ingen måte appellerer til kvinner flest. Dersom du skal ha et ONS med en tilfeldig dame du ikke kjenner, så husk på at jenta allerede har en lang rekke guttevenner hun kunne ha hatt sex med, om hun ønsket det. (Sannsynligvis ønsker hun ikke å ha sex med de – og ei heller med en for henne ukjent person).

Er du på jakt etter en kjæreste, så må du begynne å lete via felles interesser og/eller aktiviteter. Altså noen som bruker fritiden sin på noe som matcher deg. Det er ikke lett. Men å bare sitte på Tinder og sweipe til høyre og venstre, fungerer dårlig. Sånn er det bare. 

Det krever en innsats å overbevise et fremmed menneske om at de skal digge deg. Et trisk som pleier å fungere, er å få felles venner til å introdusere deg for noen kandidater. Er man allerede i et vennskapelig og trygt miljø, er guarden litt lavere. Kanskje kvinnen ikke er like (automatisk) fiendtlig innstilt, som hun ville vært mot en totalt fremmed person som kom bort og pirket henne på skuldra!?

 

Treid Tort skrev (På 12.2.2023 den 0.20):

Og hvis ikke noen hjelper meg snart, vurderer jeg å begynne å svindle folk for å få råd til det.

Du ønsker å være snill og grei med damene, sier du. Samtidig leker du med tanken på å svindle til deg penger? Slike holdninger er ikke særlig appellerende. Faktisk får det varsellampen min til å gå. Dersom jeg daitet noen som synes det er greit å svindle andre, hadde jeg skygget banen. Helt uaktuelt for min smak!

Anonymous poster hash: 759b7...d46

Lenke til kommentar
Gjest 759b7...d46 skrev (1 time siden):
  • Er det kun de aller peneste jentene som er aktuelle for deg?
  • Dersom en dame har 10 kg for mye på magen, er det da fullstendig turn-off og helt uaktuelt?

Svarer du "ja" på begge spørsmål over, så ja … da er kanskje utseende alt – for deg.

Ikke alle andre tenker slik. Inkl undertegnede. 

 

Jeg er litt usikker på om du bare ønsker deg et ONS, eller om du er på jakt etter langvarig forhold. Det har vært ekstremt mye fokus på "å få seg ett ligg", hvilket på ingen måte appellerer til kvinner flest. Dersom du skal ha et ONS med en tilfeldig dame du ikke kjenner, så husk på at jenta allerede har en lang rekke guttevenner hun kunne ha hatt sex med, om hun ønsket det. (Sannsynligvis ønsker hun ikke å ha sex med de – og ei heller med en for henne ukjent person).

Er du på jakt etter en kjæreste, så må du begynne å lete via felles interesser og/eller aktiviteter. Altså noen som bruker fritiden sin på noe som matcher deg. Det er ikke lett. Men å bare sitte på Tinder og sweipe til høyre og venstre, fungerer dårlig. Sånn er det bare. 

Det krever en innsats å overbevise et fremmed menneske om at de skal digge deg. Et trisk som pleier å fungere, er å få felles venner til å introdusere deg for noen kandidater. Er man allerede i et vennskapelig og trygt miljø, er guarden litt lavere. Kanskje kvinnen ikke er like (automatisk) fiendtlig innstilt, som hun ville vært mot en totalt fremmed person som kom bort og pirket henne på skuldra!?

 

Du ønsker å være snill og grei med damene, sier du. Samtidig leker du med tanken på å svindle til deg penger? Slike holdninger er ikke særlig appellerende. Faktisk får det varsellampen min til å gå. Dersom jeg daitet noen som synes det er greit å svindle andre, hadde jeg skygget banen. Helt uaktuelt for min smak!

Anonymous poster hash: 759b7...d46

1. Nei, det er ikke bare de aller peneste damene som er aktuelle for meg. Det er en spesiell type dame som jeg trenger draget på, og for å få draget på den type dame må jeg være 90% perfekt i ansiktet. Ja, det er tilfeldigvis sånn at den type dame jeg trenger draget på er over gjennomsnitt pene, men langt fra alle damer i kategorien er modellpene. Så nei, det er ikke sånn.

 

Litt fett på magen er ikke nok til at det er turn-off, så lenge hun ikke er skikkelig feit, har dobbelthake osv.

Lenke til kommentar
qualbeen skrev (1 time siden):

Til @Treid Tort: Jeg synes ikke du ser stygg ut, slik du selv sier.

Jeg ser faktisk en helt vanlig gutt/ung mann. Når du ser i speilet, ser du sannsynligvis ikke det samme som meg. Dette er helt vanlig. De fleste er klar over ett og annet på egen kropp, også over-fokuserer vi på det. Og ignorerer gjerne alt som er bra? 

Å se bra ut, er riktignok ikke noen automatikk som sikrer ligg. Langt der i fra. Masse folk som ser bra ut, som ikke lykkes. Og motsatt; det finnes utallige eksempler på personer som på ingen måte har utseende med seg, men som allikevel har "et lite harem". Ok, kanskje ikke et harem .. men hvertfall har funnet seg en make?

Ramlet over en artikkel i BT i dag. Den tar også opp singel-problematikken vi ser i disse dager.
Link: https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/bgq80k/hvorfor-er-det-saa-vanskelig-aa-finne-seg-en-kjaereste-i-2023

I speilet synes jeg jeg ser veldig kjekk ut, men på bilder ser jeg helt jævlig ut, med mindre jeg ikke legger innsats og tar det fra riktig vinkel. Det er symmetrien min som er problemet og som jeg trenger plastisk kirurgi for. Det er ikke bare damer, men man får også bedre jobbmuligheter hvis man har utseendet med seg. Det er sant. Jeg ønsker å få en annen jobb enn matleveringsbud så jeg kan tjene mer, og da lønner det seg å ta plastisk kirurgi faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...