annie Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Prøvde å lage en ny e-mail adresse på epost.portalen.no i går. Fikk bare opp at side manglet . Er det noen som vet om de har gjort dette med vilje? Eller er det fremdeles mulig å signe opp?
fredster Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 (endret) Jeg la merke til at det sto "Portalen.no til salgs" på forsiden deres for en tid tilbake, men det var det hele. Prøvde å opprette en konto for dama, men fikk bare opp den j...la "siden kan ikke vises"-siden. Har ikke prøvd siden, men jeg får fremdeles vidersendt mail derfra..... Rart ! Sjekket linken min, og hvis du følger denne så kommer du inn, men du får nok ikke opprettet noen ny konto. Hvis jeg tar feil, så si i fra er du grei... Endret 13. januar 2004 av fredster
Nora Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 går fint å reg. ny epostadresse der..epost.portalen.no
annie Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Skrevet 15. januar 2004 Det virket etter at jeg hadde posta her. Mulig de folka sjekker denne gruppen, og fiksa problemet raskt? Vet ikke. Men glad for at jeg nå har fått det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå