Gå til innhold

Xbox Series X|S er dem mest selgende konsollene i Norge


LarZen

Anbefalte innlegg

Ifølge Christopher Dring fra GameIndustry.bz så er Xbox Series X|S er dem mest selgende konsollene i Norge i 2022. Kanskje ikke så overaskende med tanke på hvor enkelt det har vært å få takk i både SeriesX og S her til lands så si siden lansering. Men noe overaskende med tanke på at Norge har alltid vært kjent som et "PlayStation land".

Om det vil det vare nå som PlayStation5 begynner å bli lettere tilgjengelig i Norge gjenstår å se.

 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fascinerende. Må være mange nordmenn som ikke vet hvordan man kobler PC-en til TV-en.  :whistle:

Skulle gjerne likt å vite hvor godt Series har solgt i forhold til One og 360. Samt de totale tallene til Series og PS5.

..men ja, jeg forventer at PS5 vil nå den igjen når forsyningene bedrer seg.

Endret av Mr. Pants
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mr. Pants skrev (På 11.1.2023 den 21.37):

Fascinerende. Må være mange nordmenn som ikke vet hvordan man kobler PC-en til TV-en.  :whistle:

Skulle gjerne likt å vite hvor godt Series har solgt i forhold til One og 360. Samt de totale tallene til Series og PS5.

..men ja, jeg forventer at PS5 vil nå den igjen når forsyningene bedrer seg.

Om man ikke har PC og vil ha en enkel strømgjerrig liten boks å spille på? 5500kr får man jo knapt skjermkortet til en ok PC i dag. Selv ble det Series X og PS5 fremfor my PC, og Series Xen er desidert mest brukt👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Magnus Rydningen skrev (1 time siden):

Om man ikke har PC og vil ha en enkel strømgjerrig liten boks å spille på? 5500kr får man jo knapt skjermkortet til en ok PC i dag. Selv ble det Series X og PS5 fremfor my PC, og Series Xen er desidert mest brukt👍

Det var en referanse til en ganske så aktiv tråd et annet sted her på forumet.  :whistle:

Har både Xbox Series X og PC selv og trives godt med det. 👍

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Mr. Pants skrev (På 11.1.2023 den 21.37):

Fascinerende. Må være mange nordmenn som ikke vet hvordan man kobler PC-en til TV-en.  :whistle:

Skulle gjerne likt å vite hvor godt Series har solgt i forhold til One og 360. Samt de totale tallene til Series og PS5.

..men ja, jeg forventer at PS5 vil nå den igjen når forsyningene bedrer seg.

Jeg solgte Xbox Series X for å bygge min første pc (3060 ti) og må si at det er mye diggere med PC til det meste, men jeg savner å ha en konsoll akkurat når jeg vil spille. Siden jeg kjøpte pc-en har jeg ikke hatt gaming lyst i det hele tatt, selvom man kan bruke mods så mister jeg spill lysten veldig fort når jeg har pc-en tilgjengelig i forhold til PS/Xbox. Jeg har prøvd emulator, jeg har brukt mods på RDR, GTA og noen andre spill,  jeg har spilt med kontroll og tastatur, men uansett hva jeg prøver så spiller jeg noen minutter også er jeg lei. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men er bare en følelse jeg får når jeg spiller på pc-en.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
On 2/4/2023 at 3:38 PM, It's always sunny in Philadelphia said:

Jeg solgte Xbox Series X for å bygge min første pc (3060 ti) og må si at det er mye diggere med PC til det meste, men jeg savner å ha en konsoll akkurat når jeg vil spille. Siden jeg kjøpte pc-en har jeg ikke hatt gaming lyst i det hele tatt, selvom man kan bruke mods så mister jeg spill lysten veldig fort når jeg har pc-en tilgjengelig i forhold til PS/Xbox. Jeg har prøvd emulator, jeg har brukt mods på RDR, GTA og noen andre spill,  jeg har spilt med kontroll og tastatur, men uansett hva jeg prøver så spiller jeg noen minutter også er jeg lei. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men er bare en følelse jeg får når jeg spiller på pc-en.

pc er for kontor jobben, konsoll er for morro. sånn er det bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...