Gå til innhold

Har noen av dere erfaring med telia-appen og apple tv boks?


Anbefalte innlegg

Har noen av dere erfaring med telia-appen og apple tv boks? Sliter med at bilder henger et kort sekund ganske ofte. Lyden er feilfri selv om bildet henger. Må være Telia appen. Testa NRK appen også, men der er det ikke noe problem. 

Splittet utifra følgende tråd:

 

Endret av Uderzo
Splittet tråd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tele_tubs skrev (4 timer siden):

Har noen av dere erfaring med telia-appen og apple tv boks? Sliter med at bilder henger et kort sekund ganske ofte. Lyden er feilfri selv om bildet henger. Må være Telia appen. Testa NRK appen også, men der er det ikke noe problem. 

Opplever det samme selv, husker ikke når det startet men noen måneder siden, kanskje? Innbiller meg at det er oftest på live sendinger på NRK sine kanaler.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
3 hours ago, Sidekick said:

Det ble litt bedre etter at jeg gikk fra hybridfiber til vanlig fiber, men det skjer med jevne mellomrom at nrk1 stopper opp. Tv2 Nyhetskanalen tar lang tid å laste

Hvem tar på seg ansvaret i å varsle Telia om dette?

Hvorfor ikke dokumentere og varsle selv?

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
12 hours ago, schnoog said:

Og nå er problemet hjemme her. Hakker, buffrer og fryser. Kun Telia appen som oppfører seg sånn.

Jeg ga opp hele telia play driten, ser ikke så mye på tv kanaler så jeg gikk for den billigste Strim pakken. Der får du en knippe tv kanaler og HBO Max, Tv2 Play Basis med reklame og Viaplay Film og Tv Serier til 399,- pr mnd. Vil kalle det en god deal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...