Gå til innhold

Hvordan går jeg frem på å klage? Monter nettbutikk


Anbefalte innlegg

Jeg gjorde et kjøp hos Monter.no sin nettbutikk under black week, da det var et godt tilbud 26 november. Jeg fikk en mail etter jeg betalte om at varen skulle bli levert innen 5 virkedager. Etter 2 uker kontaktet jeg dem, og fikk til svar at dem ikke vet hvor pakken er fordi dem hadde fått nytt system på lagret sitt som gjorde at dem ikke hadde oversikt over pakker eller hvor dem befinner seg. Jeg sa at jeg ville da ha pengene tilbake, men det gikk heller ikke fordi jeg må motta varen og sende i retur før jeg kan få pengene tilbake. Jeg har vært i kontakt på chat, tlf og mail og får samme beskjeden hele tiden. Jeg leverte inne en skriftlig klage for 3 dager siden uten at jeg har fått svar på den. Det er nå over 1 mnd og 7 dager siden jeg betalte.

Hva i allverden gjør jeg nå? Dette virker jo som en svindel butikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 1/4/2023 at 11:30 PM, Underkiller said:

Hvordan skal dem kunne gjøre det 1 mnd og en uke etter kjøp? Og har dem lov til det?

Jupp, man reklamerer på samme måte som hos butikk. Bank norwegian har en egen knapp i nettbanken for det.

Jeg gjorde det da SAS ikke betalte tilbake pengene for en flytur innen fristen. Da hadde jeg pengene på noen dager, og bank norwegian fikk pengene sine ca 6 mnd senere... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...