Gå til innhold

M-V600

Nilz1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om det finnes noen som har fått prøvd V600, og som eventuelt vet når denne kommer på markedet. Har fått en pris på 3990,- uten binding, er det noen som vet om den stemmer.

Og til alle som skal rakke ned på menyene til Motorola, vennligst lag en egen tread. :wow:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg visste ikke at den var kommet til Norge enda, eller var det fra en butikk, som er en av de første som har fått den inn ?

Skrevet

ser at www.ktfw.de selger den til ca den prisen så det høres ut som en sannsynlig pris.....den skal komme i første kvartal sa de på Motorola..

Virker som en lovende telefon...gleder meg :yes:

Skrevet

Jeg fikk pris fra en forhandler, men han hadde ikke fått den i butikken enda.

Synes den ser veldig bra ut, og har alt som E700 mangler. Håper Motorola får det til denne gangen, lei av Nokia og SE. :blush:

Skrevet (endret)

Er ikke helt enig i at V500 er finere men smaken er som baken :)

Såg det stod i artikkelen til amobil at v600 er ca like stor som E700 så jeg venter i spenning. lurte på å bestille den direkte fra tyskland,de har den nå.

Endret av rhumbor
Skrevet

Vil gjerne ha en forhandler å forholde meg til når det gjelder Motorola, det er så få som tar slike saker, så jeg venter til den kommer til Norge. Men jeg gleder meg :dribble:

Skrevet
the phone cannot ring and vibrate at the same time.

kjipt :(

ser ut som en bra mobil.. den har jo temmelig fin skjerm til å være en "vanlig" mobil (ikke symbian eller windows eller no).. 220x178 pixler..

Skrevet (endret)
the phone cannot ring and vibrate at the same time.

kjipt :(

ser ut som en bra mobil.. den har jo temmelig fin skjerm til å være en "vanlig" mobil (ikke symbian eller windows eller no).. 220x178 pixler..

Men den vibrerer først så ringer, forhåpentligvis, slik som andre M telefoner.

Endret av Nilz1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...