Gå til innhold

Selger 50 stk film på CD


xrays

Anbefalte innlegg

Det fulgte med 50 stk MOOVIES / FILMer til et  høytaleranlegg m/ dvd spiller jeg kjøpte rundt 2014 på expert tror jeg det var.

Tenkte å selge de da jeg selv aldri ser på film, .. Hvor mye er denne samlingen verdt om jeg skal selge?

 

Det er  5 kassetter med 10 film pr kassett på CD skiver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mr.Duklain skrev (11 minutter siden):

Kommer ann på hvilken filmer det er, men siden der er 50 filmer så vil jeg si 100-150kr. DVD er et døende medium.

Ville lagt DVDen ut på finn.no med en liste over hvilke filmer det er. Får du ikke solgt de, så gi de til en kompis som liker filmer :)

 

 

Hvilket medium brukes idag? :)

Lastes alt ned fra nett via tv? Prisen du nevner var da litt liten og det er ikke sikkert jeg kjenner noen film folk, nei. 

 

Mente du 150 for 50 filmer eller pr stk?

 

 

Endret av xrays
Lenke til kommentar
xrays skrev (4 minutter siden):

 

 

Hvilket medium brukes idag? :)

Lastes alt ned fra nett via tv? Prisen du nevner var da litt liten og det er ikke sikkert jeg kjenner noen film folk, nei. 

 

 

Streaming er vell det de fleste bruker til film i dag. Helt ærlig tror jeg ingen vil betale mer enn 150 kr for de filmene, men du kan prøve å selge dem på finn.no for høyere, men desverre tror jeg ikke du får solgt de for mer  

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (1 minutt siden):

Streaming er vell det de fleste bruker til film i dag. Helt ærlig tror jeg ingen vil betale mer enn 150 kr for de filmene, men du kan prøve å selge dem på finn.no for høyere, men desverre tror jeg ikke du får solgt det for mer  

Okey, takk for svar.👌

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...