Gå til innhold

Mario-filmens Mario er en enorm klossmajor


Anbefalte innlegg

Serriøst skrev (2 timer siden):

 

"Traileren viser Mario som for aller første gang setter fot i en ny og ukjent verden."

 

Hva mener du? Hvordan vet du? Selv stusset jeg også på i den nyeste traileren at han virket så amatør. Han er jo tross alt Super Mario...? Og hva er greia med at alle plutselig kjører go-kart samtidig? Make no sense 😆

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 hours ago, Knafsen9091 said:

Jeg tipper de fleste som kommenterer her er mindreårige gutter sittende på et gutterom hvor en mor snart roper «middagen er klar» før de gulper ned siste rest av redbullen. 

Dessverre er det nok mange av disse små redde guttene som nå er godt oppe i 20 årene eller til og med nærmere 40

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Atib Azzad skrev (52 minutter siden):

Typ Babylon Bee-nivå.
Jeg tror alle skjønner at det var et forsøk på satire, det er bare at det mangler originalitet og humor.

Hvis dere snakker om min kommentar, så var det en ai-generert historie av chatgpt. AI er ikke kapabel til originalitet, så det gir mening. Historier som setter menn i dårlig lys og har unødvendig innslag om noens seksualitet som ikke gir noe ekstra til historien er så uoriginalt og lite morsomt som man får det.

Endret av Pettersenper
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Serriøst skrev (På 12.12.2022 den 22.37):

Dette er et av de verste kommentarfeltene jeg har sett. Dere diskuterer en trailer som viser Mario snuble, og dette skvipet er reaksjonen deres?

Traileren viser Mario som for aller første gang setter fot i en ny og ukjent verden. Han kommer fra den "virkelige verden" til magiske mushroom kingdom, selvfølgelig er han utilpass i starten av filmen...

Føler igjen at jeg må minne dere på; dere diskuterer en trailer hvor Mario snubler.

Hvordan i all verden klarer dere å vri dette til å være en LGBTQ+ sak?!

Hvis noen i framtiden spørr meg hva jeg mener når kaller noen en "Gamer med stor G", skal jeg bare linke til dette kommentarfeltet..

Enig. Skjerp dere, folkens. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (På 12.12.2022 den 22.52):
Serriøst skrev (På 12.12.2022 den 22.37):

Dette er et av de verste kommentarfeltene jeg har sett. Dere diskuterer en trailer som viser Mario snuble, og dette skvipet er reaksjonen deres?

Traileren viser Mario som for aller første gang setter fot i en ny og ukjent verden. Han kommer fra den "virkelige verden" til magiske mushroom kingdom, selvfølgelig er han utilpass i starten av filmen...

Føler igjen at jeg må minne dere på; dere diskuterer en trailer hvor Mario snubler.

Hvordan i all verden klarer dere å vri dette til å være en LGBTQ+ sak?!

Hvis noen i framtiden spørr meg hva jeg mener når kaller noen en "Gamer med stor G", skal jeg bare linke til dette kommentarfeltet..

Vis sitat  

Han er en gediger klossmajor i alle trailerene hittil. Men blir nok Zero to Hero! Kan ihvertfall si at det er MYE Mario Bros i trailerene,da. Mushroom Kingdom ser virkelig artig ut. Men litt for Hollywood dessverre.

Den siste traileren viser Mario på hans beste. Det tok sin tid, men han vennet seg til de meget uvanlige og naturstridende omgivelsene i Mushroom Kingdom som utgjør en del av en magisk virkelighet. Idet han gjort seg ferdig med prøvefeltet, var han blitt klar for å gå inn i et eventyr for å redde hans bror, hjelpe ut hans nye venner og stoppe Bowser.

NEW Mario Movie Commercial at The Game Awards! (Now in English!) - YouTube

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu

EDIT: Fuck it. Jeg fraråder alle å kommentere i denne tråden nå fordi det har gått litt haywire her xD

 

Endret av Slettet-F4GxcFLrtu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...