Gå til innhold

Nintendo lover ytelsesforbedringer til Pokémon Scarlet og Violet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
44 minutes ago, daihiep said:
1 hour ago, Sidekick said:

På høy tid med en Switch 2.0

NOOOO vi åpnet vår nyinnkjøpte switch igår! Endelig oppgradert fra Wii.

En ny switch vil mest sannsynlig være bakoverkompatibel med switch 1.0, kan ikke tenke meg at Nintendo skyter seg selv i foten ved å blokkere det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror Nintendo må ha de mest lojale tilhengerne som finnes når man ser hva de tilbyr i 2022 hardware messig, og pris man må betale for det(kanskje kun slått av Tesla og Aple disipler hva angår blind tilbedelse uten kritisk sans).

Spill er åpenbart mer enn fps, grafikk og loading times. Men å påstå at spill som Mario og Zelda ikke kunne ha blitt løftet av høyere frames, mer textures og bedre oppløsning blir for meg rart. Samme med online systemet deres som er helt krise! De har dog store ip'er som folk er glad i, så sett fra et buisness standpunkt gjør de jo det eneste rette når folk fortsetter å betale🤷🏽‍♂️

Lenke til kommentar
donwang skrev (10 timer siden):

Tror Nintendo må ha de mest lojale tilhengerne som finnes når man ser hva de tilbyr i 2022 hardware messig, og pris man må betale for det(kanskje kun slått av Tesla og Aple disipler hva angår blind tilbedelse uten kritisk sans).

Spill er åpenbart mer enn fps, grafikk og loading times. Men å påstå at spill som Mario og Zelda ikke kunne ha blitt løftet av høyere frames, mer textures og bedre oppløsning blir for meg rart. Samme med online systemet deres som er helt krise! De har dog store ip'er som folk er glad i, så sett fra et buisness standpunkt gjør de jo det eneste rette når folk fortsetter å betale🤷🏽‍♂️

Jeg har en Switch og jeg liker godt å spille på den og den fyller mange av behovene mine. Jeg er tydeligvis ukritisk og klarer ikke å tenke gjennom det at maskinvaren er dårlig for en moderne konsoll.

Det skal sies at jeg har også en spill-PC med ultrabred skjerm med 240 Hz oppdateringsfrekvens, PlayStation 5 og Xbox series X og likevel så er det enkelte spill jeg foretrekker å spille på Switch nettopp fordi jeg kan spille håndholdt,  noe som betyr mer for meg en grafikk i mange spill. Jeg vil aldri spille Witcher 3 på Switch, der velger jeg PS4-versjonen og gleder meg til oppgradering til PS5 kommer. Likevel er det mange spill der Switch gir meg mer enn det PS5 og XBX gir meg.

Du kritiserer folk for å mangle kritisk sans, men du klarer ikke å forestille deg at noen velger Switch av preferanse? 

Jeg skulle gjerne ha hatt en Nintendo-konsoll med bedre ytelse, men ikke om det går på bekostning av at den er håndholdt. Jeg har allerede konsoller for det formålet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu

Det håper jeg. Jeg har ikke prøvd meg på spillet igjen etter at den nye patchen ble publisert.
Spillets ytelse var jo helt katastrofal. Men det jeg synes var aller skumlest var å vite at der finnes 
de der ute som godtar slik produktkvalitet bare fordi de er fan av Pokemon eller Nintendo 😮 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...