Windoge Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Så traileren og syntes det så mye ut som Delta Force i bedre grafikk. Er det negativt?
Zeph Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Eg har lært meg ein ting når det gjelder kommende spill...aldri ha for store forventninger, da blir fallet desto større.
Stig_W Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Eg har lært meg ein ting når det gjelder kommende spill...aldri ha for store forventninger, da blir fallet desto større. Helt enig med deg zeph, men Joint Operations ser ut til å bli et spill en kan glede seg til å spille Coop i, om ikke annet! Det er for lite Coop spill på markedet, så alle spill som støtter dette er hjertelig velkomne
Windoge Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Black Hawk Down var ikke SÅ mye å skryte av. Etter Delta Force 2 har serien vært litt dårlig melket. Håper dette blir bedre!
RatmFan Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Ser sjef ut. Kommer til å konkurrere med Battlefield: Vietnam tror jeg, ligner vel litt. Men www.tothegame.com, har enda ikke satt en utgivelsesdato for Europa.... Anyone?
TST Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Ser sjef ut. Kommer til å konkurrere med Battlefield: Vietnam tror jeg, ligner vel litt. Men www.tothegame.com, har enda ikke satt en utgivelsesdato for Europa.... Anyone? Første kvartal 2004 er alt vi vet foreløpig: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14679
Windoge Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Ser sjef ut. Kommer til å konkurrere med Battlefield: Vietnam tror jeg, ligner vel litt. Men www.tothegame.com, har enda ikke satt en utgivelsesdato for Europa.... Anyone? Helt klart en konkurrent i multiplayer vil jeg tro ja!
Windoge Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 Spillet er satt på TBA. Blir nok utsatt..
Stig_W Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Spillet er satt på TBA. Blir nok utsatt.. Kom vel ikke som en bombe da...hver eneste gang et spill er på vei og man begynner å ane at dette kan bli et OK spill, så blir de utsatt....uten unntak!
RatmFan Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Har en tendens til å være de BRA spillene som blir utsatt... Wonder why...?
Elyas Machera Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 For da klarer de å gjøre dem bra, f. eks "War of the Ring" ble framskyndet, og det var ikke noe særlig.
TST Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Spillet er satt på TBA. Blir nok utsatt.. Det er utsatt til andre kvartal 2004. Henviser til linken til produktsiden lenger opp i tråden.
Windoge Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Skrevet 16. januar 2004 Typpisk Da kan vi ikke se frem til det spillet ennå.
RatmFan Skrevet 16. januar 2004 Skrevet 16. januar 2004 Spillet er satt på TBA. Blir nok utsatt.. Det er utsatt til andre kvartal 2004. Henviser til linken til produktsiden lenger opp i tråden. 2. kvartal.... Det vil si fra starten av April, til slutten av Juni? Da sier vi midten av Juli da.... .... Første spillet jeg VIRKELIG har gledet meg til å bruke 500 EGNE kroner på.... Forbanna produsenter. Klarer ikke gjøre noenting riktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå