Gå til innhold

Hvor lenge kan man kreve at spotify connect fungerer på et produkt?


raathass

Anbefalte innlegg

Jeg har en Samsung HW-N950 lydplanke på. Den har fungert fint som bare det, men en eller annen gang i løpet av sommeren sluttet spotify connect å fungere - den dukker ikke opp som device i Spotify.  Jeg har forsøkt å sette opp alt fra scratch, men ingen suksess.  Jeg har en Samsung TV i det samme nettet som fungerer fint med spotify connect, og både TV og lydplanken dukker opp i smart things.

Samsung bekrefter at lydplanken fikk ny FW i mai. Jeg vet at spotify connect fungerte i påsken, men da jeg returnerte for et par uker siden så var det slutt.  Samsung sier jeg må vente på en oppdatering fra Spotify, mens Spotify sier de ikke har kjente issues med denne lydplanken.

Spørsmålet mitt er mer av prinsipiell karakter.  Hvor lenge kan man forvente at en funksjon som Spotify connect fungerer på et produkt som er markedsført og solgt med denne funksjonaliteten?  Jeg vil hevde at fravær av denne funksjonen er en vesentlig mangel som utløser en del rettigheter iht forbrukerkjøpsloven, men samtidig skjønner jeg at det er gråsoner her.

Noen som har erfaring med å krangle om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
raathass skrev (6 timer siden):

Hvor lenge kan man forvente at en funksjon som Spotify connect fungerer på et produkt som er markedsført og solgt med denne funksjonaliteten?

Så lenge som produktet får programvareoppdateringer + litt til.

Jeg har opplevd at routeren har vært kilden til lignende problem. Har du muligheten til å teste dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...