Gå til innhold

– Vi avviser denne forvrengningen av sannheten og den selektive presenteringen av ufullstendige «fakta»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker at tilliten til spillindustrien er såpass lav så mitt utgangspunkt er at alt som toppsjefene sier er løgn. Å gå ut med "vi har beviser, men vil ikke vise dem ... ennå" fremstår mest av alt som en skremselstaktikk som vil få de fleste enslige aktører til å trekke seg unna, ihvertfall når det kommer fra en såpass tung aktør som Bethesda som har Microsoft i ryggen også. Tenk hva slike uttalelser gjør med jobbmuligheten til komponisten. Det at en enslig komponist tyr til sosiale medier betyr ikke det samme som at et av verdens mest kjente spillselskaper gjør det, dette blir jo renspikka maktmisbruk.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Fahlar said:

Merker at tilliten til spillindustrien er såpass lav så mitt utgangspunkt er at alt som toppsjefene sier er løgn. Å gå ut med "vi har beviser, men vil ikke vise dem ... ennå" fremstår mest av alt som en skremselstaktikk som vil få de fleste enslige aktører til å trekke seg unna, ihvertfall når det kommer fra en såpass tung aktør som Bethesda som har Microsoft i ryggen også. Tenk hva slike uttalelser gjør med jobbmuligheten til komponisten. Det at en enslig komponist tyr til sosiale medier betyr ikke det samme som at et av verdens mest kjente spillselskaper gjør det, dette blir jo renspikka maktmisbruk.

Bevis skal brukes i en rettssak, hvor slike prosesser hører hjemme... Hvorfor er det ikke saksøkt mon tro? 🤔

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
bubba477 skrev (5 timer siden):

Dette hører hjemme i en rettsal, ikke offentlig på internett...

Ordlyden i den meldingen som Bethesda la ut bekrefter mer eller mindre at det er rettslige skritt de kommer til å ta. 

Fahlar skrev (5 timer siden):

Merker at tilliten til spillindustrien er såpass lav så mitt utgangspunkt er at alt som toppsjefene sier er løgn. Å gå ut med "vi har beviser, men vil ikke vise dem ... ennå" fremstår mest av alt som en skremselstaktikk som vil få de fleste enslige aktører til å trekke seg unna, ihvertfall når det kommer fra en såpass tung aktør som Bethesda som har Microsoft i ryggen også. Tenk hva slike uttalelser gjør med jobbmuligheten til komponisten. Det at en enslig komponist tyr til sosiale medier betyr ikke det samme som at et av verdens mest kjente spillselskaper gjør det, dette blir jo renspikka maktmisbruk.

Slik jeg ser på det så brukes den ordlyden fordi de kommer til å bruke det i retten.. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...