Gå til innhold

The Witcher 3 får gratis oppgradering til de nye konsollene og PC i desember


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-QB4VTZbn
Theo343 (takk for meg) skrev (På 16.11.2022 den 10.32):

Gleder meg også til å se dette. Blir da kanskje full gjennomspilling for min del :)

Sammer her! Er ikke noen stor "gamer", men dette spillet er avhengighetsdannende. Man starter det opp, og plutselig har det gått 4 timer. 😅 Første gangen man ankommer White Orchard med den melankolske musikken, eller første gangen i Skellige - magisk. Det blir definitivt et New Game+ på meg i vinter. :)

For som ikke har spilt Witcher 3 ennå, så anbefaler jeg å velge Death March vanskelighet, ellers blir spillet litt for lett.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gringorilla skrev (På 15.11.2022 den 8.44):

For de som skal spille dette på nytt eller for første gang ønsker jeg å komme med en oppfordring:

Spill spillet på Death March vanskelighetsgrad!

Jeg er av typen som sjelden ønsker at spill skal være vanskelig, og kvier meg ikke for å sette spill på den letteste vanskelighetsgraden, men i akkurat dette spillet så får spillet en helt ny dimensjon av det. Da jeg spilte gjennom det på normal vanskelighetsgrad syntes jeg det var veldig bra, men å spille det på Death March gjorde at det flyttet seg HELT til toppen av topplisten min.

Forklaring: På vanskeligste vanskelighetsgrad blir man tvunget til å følge bedre med på lore rundt monstrene man skal bekjempe, man blir tvunget til å faktisk bruke oljer og potions på et taktisk vis, og man får rett og slett utnyttet kampsystemet til det fulle, i stedet for å bare kunne pepre på firkant.

Men vær advart, enkelte kamper i DLCene blir ekstremt vanskelige, men er bare å spare disse til sist.

 

Bra at du lærer hva gaming immersion er for noe, ja det går opp noen hakk i vanskelighets grad, mer tedious. The witcher fra første stund skulle gått veien for mer immersion, det var det jeg drømte om, men istedenfor måtte de selge spillene stort og følge AAA trender. Ikke at gjorde witcher 3 veldig dårlig, mangen fantastiske elementer med spillet. Story, grafikk er 10/10, men gameplayet er forferdelig kjedelig. For og dra dette enda lenger, for folk som ønsker ennå mer immersion, last ned The Witcher 3 enhanced mod, der aimer de for mer hardcore rpg, som er mer rettet mot bøkene, hvor witchers må faktisk kjempe for sin leve tilværelse https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/3522

Endret av Eccer
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (På 15.11.2022 den 8.44):

For de som skal spille dette på nytt eller for første gang ønsker jeg å komme med en oppfordring:

Spill spillet på Death March vanskelighetsgrad!

Spilte gjennom på Death March NG+. Var helt sjukt vanskelig til tider. Et slag fra en tilfeldig fiende med klubbe uten at Quen var oppe, og det var one-hit kill.

Kanskje ikke for alle, men var jaggu en gøy opplevelse. Brukte en Quen-build med sverd som ga meg tilbake liv for hvert angrep som traff. God stemning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...