Gå til innhold

Jeg hørte et smell 😲


xrays

Anbefalte innlegg

Jeg hørte et smell og løp for å se retningen det hørtes ut som det kom fra og så røyk i høyden. Så jeg lurer på om det kan ha vært et skudd fra et våpen, gir det røyk? Eller har det vært et slags fyrverkeri? Løp så ut, men kunne ikke se noe verken røyk eller. 

Endret av xrays
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brother Ursus skrev (11 minutter siden):

Okay? Uh. I hvilken sammenheng?

Sammenheng, hva mener du? Bor i et et område der slikt har skjedd, gjeng opprør så skudd er ikke uaktuelt. Men regner med at det er snakk om krutt, fyrverkeri eller noe, men bare 1 høyt smell altså ute. Fra /ved nabo blokk. Jeg så litt røyk i høyde da jeg var borte ved vi de et par tre sekunder etter smellet. 

Endret av xrays
Lenke til kommentar

Antagelig fyrverkeri.
Ett skudd gir ikke synlig røyk.

Missiler, granater osv som har gått av i lav høyde, det gir jo litt røyk, men det hadde vært i nyhetene allerede og er ekstremt usansynlig med mindre du bor i Ukraina.

Ting smeller fra tid til annen, alt fra biler til elektronikk og våpen..

Endret av aklla
Lenke til kommentar
aklla skrev (1 time siden):

Tenkte ikke på skyting med svartkrutt nei. Må si jeg tenkte på våpen fra denne siden av ww2..

Beklager, du er nok på feil vidde.. Svartkrutt-våpen produseres den dag i dag og har egne skyteprogrammer både i rifle, pistol og revolver. Folk lader også selv svartkrutt-patroner som gjerne brukes i eldre våpen da de ikke tåler så mye lenger..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...