Gå til innhold

Bayonetta-skuespiller innrømmer å ha fått tilbud om mer penger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Felvinter skrev:
bubba477 skrev (5 timer siden):

Dette er bare tullball fra stemmeskuespilleren. Hun fikk tilbud om anstendig lønn men var jammen fremmelig nok til å forlange royalties ifølge kilder på innsiden.

Vet ikke helt. Synes ikke 15.000 dollar høres veldig imponerende ut heller. 

Ganske mye for 5 dagers arbeid, med 4 timer per dag. Atlså 20 timer for 15.000 dollar.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Av nysgjerrighet; hvordan forholder spilljournalister seg til presseetiske standarder rundt beskyldninger som dette? Slik jeg forstår det har en her gjengitt feilaktige påstander som kan skade flere uten å kontrollere påstandene på noen som helst(?) måte, og det slår meg som en form for journalistikk som har blitt mye vanligere den siste tiden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
herzeleid skrev:

Av nysgjerrighet; hvordan forholder spilljournalister seg til presseetiske standarder rundt beskyldninger som dette? Slik jeg forstår det har en her gjengitt feilaktige påstander som kan skade flere uten å kontrollere påstandene på noen som helst(?) måte, og det slår meg som en form for journalistikk som har blitt mye vanligere den siste tiden. 

Helt enig. Faktasjekking burde være det minste man kan forlange, ellers er det ikke nyheter, det er rykter/sladder.
Lenke til kommentar
23 hours ago, Thaun_ said:

Ganske mye for 5 dagers arbeid, med 4 timer per dag. Atlså 20 timer for 15.000 dollar.

Det er sjukt mye.

Motargumentet er tydeligvis at det er en usikker jobb og det godt kan ta måneder før man får et nytt oppdrag. 

Til det sier jeg bare fuck off. Om 5 dagersjobben ikke betaler nok til at du kan gå hjemme det neste halvåret så er det faen ikke mye synd på deg, da får du ta noen skift på McDonalds på siden. Bortskjemte drittunger.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev:
23 hours ago, Thaun_ said:

Ganske mye for 5 dagers arbeid, med 4 timer per dag. Atlså 20 timer for 15.000 dollar.

Det er sjukt mye.

Motargumentet er tydeligvis at det er en usikker jobb og det godt kan ta måneder før man får et nytt oppdrag. 

Til det sier jeg bare fuck off. Om 5 dagersjobben ikke betaler nok til at du kan gå hjemme det neste halvåret så er det faen ikke mye synd på deg, da får du ta noen skift på McDonalds på siden. Bortskjemte drittunger.

 

Dama vet ikke hva hun snakker om, da. Sier at Bayonetta serien er verdt 450 millioner dollar, uten merch, er absurd i seg seg selv.
Lenke til kommentar
Felvinter skrev:
bubba477 skrev (5 timer siden):

Dette er bare tullball fra stemmeskuespilleren. Hun fikk tilbud om anstendig lønn men var jammen fremmelig nok til å forlange royalties ifølge kilder på innsiden.

Vet ikke helt. Synes ikke 15.000 dollar høres veldig imponerende ut heller. 

For 4 intensiv dager med recording så er det veldig bra, det er bare top 1% som tjener det.
Lenke til kommentar

Vist vi antar at det ville ta to amerikanske arbeidsveker (6 dager) med 10 timer skift er dette 125$ (1300 kr) timen. Synest egentlig det høyres ut som ein heilt kurant lønn for ein slik jobb. Utifrå den første tiraden hennas virka det som ho tenkte at ho hadde skapt karakteren, men innen ho kom inn i bildet var allerede designet (både utsende, oppførsel o.l.) avgjort. Å sei at hennas lønn skal stige kun fordi spelet traff ein nerve og gjorde det bra blir litt latterlig. Hadde vert ein ting om hos som person hadde blitt ein langt meir ettertrakta stemmeskuespelar og Bayonetta 3 var i direkte konkuranse med ein rekke andre prosjekt som ønskte å hanke ho inn, men når du ser over CV-en hennas er det tydelig at det ikkje er tilfellet. Tipper faktisk Jennifer Hale er langt meir opptatt og mindre avhengig av denne jobben enn Hellena.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...