Gå til innhold

Tjene penger og andre goder på spørreundersøkelser på internett


Gjest 6e59d...8b5

Anbefalte innlegg

Gjest 6e59d...8b5

Hei, alle sammen! ☺️

Er det noen som har erfaring med spørreundersøkelser på internett? Har noen tjent penger på dette? Da tenker jeg i kontanter. 

Personlig har jeg laget meg bruker på Norstatpanel.com og lastet ned appen. Da har jeg fått kuponger slik at jeg har fått gratis mat og drikke på Narvesen. 

Er det noen som foreslår andre nettsider og apper med spørreundersøkelser. Ønsker gjerne å vite hvilke goder man får ved å svare på spørreundersøkelsene dere foreslår. Jeg setter stor pris på om noen vet om spørreundersøkelser hvor man kan tjene penger. ☺️

 

Anonymous poster hash: 6e59d...8b5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har svart på en god del undersøkelser på "yougov", og tjent noen kroner som jeg har tatt ut som gavekort på XXL.
Kan sikkert ta de ut som penger også, men gavekort var greit for meg.

Lenge siden jeg har brukt tjenesten, da jeg gikk lei, og leste ofte om undersøkelser utført av yougov i norske aviser, men aldri om noen av de jeg svarte på, undersøkelser som jeg ville hatt interesse av.

Lenke til kommentar
Gjest 6e59d...8b5 skrev (6 timer siden):

Personlig har jeg laget meg bruker på Norstatpanel.com og lastet ned appen.

Det gjorde jeg også, en gang da Norstat ringte meg og inviterte til det.

Jeg spurte om det ville gjøre at de slapp å ringe meg mer, og det var det som var så kjekt med dette opplegget, sa han. Nå kunne jeg svare på undersøkelser når jeg hadde lyst, mot belønning i form av norstatcoins som kan brukes på diverse.

I en ledig stund tok jeg et par undersøkelser, og forstod at dette var en treg måte å få seg en kaffe på.

Undersøkelsene betaler deg med 1 mynt per minutt anslått det tar å svare. 7 minutter = 7 mynter feks.

En kaffe koster 20 mynter, og dermed 20 minutter.

Krone-is: 35 minutter.

Dette er for tidkrevende og ikke verdt tida.

Man kan derimot også veksle inn mynter i gavekort på feks. Steam (200 mynter gir €20), Spotify Premium (115 mynter gir 1 mnd abonnement).

Så dersom man feks har lyst på gratis Spotify mot et par timers tidsbruk på klikking i spørreundersøkelser så er dette helt kurant.

Jeg stoppa på et par-tre undersøkelser og 18 mynter.

Dessuten har Norstat ringt meg 2 ganger etter at jeg lagde bruker for å ikke bli ringt ...

Lenke til kommentar

Sikkert unødvendig å påpeke, men håper alle som deltar for penger/premier faktisk tar seg tid til å svære ærlig og dermed gir verdifull input. Dersom man bare klikker seg gjennom vil resultatene av undersøkelsene bli misvisende, og i verste fall danne falskt grunnlag for beslutninger som tas.

Lenke til kommentar

Leste en overskrift, "gjerrigknarken Rune er lur og tjener penger på spørreundersøkelser". Det var en overskrift i en vanlig avis. Selv misliker jeg spørreundersøkelser, men måtte likevel søke etter denne "Rune". 

https://gjerrigknark.com/sporreundersokelser

..dersom lenkene er oppdaterte, hovedsida gjerrigknark.com inneholder selvsagt generelle tips om å utvikle sin gjerrighet. 

Husk å trekke opp teposen etter få sekunder, så du kan bruke den 3-4 ganger til. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...