Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt svindlet/utnyttet av typen


Gjest 758ab...82c

Anbefalte innlegg

WOW ! 

Om du i det hele tatt tenker på å tilgi han å fortsette så må du ha kontroll/fingrene med i økonomien heretter. 

Hadde jeg vært deg ville jeg gått gjennom felleskontoen for de siste 8 årene, og bedt han forklare alt av uttak som ikke er regninger/felleskostnader. Regn sammen beløpet som ikke er brukt på husholdning, del det på to (om dere har betalt inn like mye) og be om denne summen tilbake. Du skal jo ikke betale for hans overforbruk? 

Det bør du gjøre uansett. Og så må han jo faktisk være ærlig her, har han brukt deg som cash-cow med vilje eller er det noe mentale lidelser som ligger å ulmer å er grunn til overforbruk? Han må jo ta tak i seg selv, uansett årsak. 

Jeg tror ikke jeg hadde klart å tilgi noe så stygt, men det må du jo se selv hva du tenker. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 758ab...82c
Påkrevdnavn skrev (19 minutter siden):

WOW ! 

Om du i det hele tatt tenker på å tilgi han å fortsette så må du ha kontroll/fingrene med i økonomien heretter. 

Hadde jeg vært deg ville jeg gått gjennom felleskontoen for de siste 8 årene, og bedt han forklare alt av uttak som ikke er regninger/felleskostnader. Regn sammen beløpet som ikke er brukt på husholdning, del det på to (om dere har betalt inn like mye) og be om denne summen tilbake. Du skal jo ikke betale for hans overforbruk? 

Det bør du gjøre uansett. Og så må han jo faktisk være ærlig her, har han brukt deg som cash-cow med vilje eller er det noe mentale lidelser som ligger å ulmer å er grunn til overforbruk? Han må jo ta tak i seg selv, uansett årsak. 

Jeg tror ikke jeg hadde klart å tilgi noe så stygt, men det må du jo se selv hva du tenker. 

Ja, sjekker økonomien hele tiden, ingenting er tatt etter jeg tok det opp. Og om det mangler noe, så setter han inn, uten å si noe.. Hadde det bare vært løgn kun om økonomi så hadde det vært enklere, men han lyver om alt annet småting også, så jeg tror ikke på noe han sier.. 

Anonymous poster hash: 758ab...82c

Lenke til kommentar
Gjest e643c...a2c
Gjest 758ab...82c skrev (32 minutter siden):

Ja, sjekker økonomien hele tiden, ingenting er tatt etter jeg tok det opp. Og om det mangler noe, så setter han inn, uten å si noe.. Hadde det bare vært løgn kun om økonomi så hadde det vært enklere, men han lyver om alt annet småting også, så jeg tror ikke på noe han sier.. 

 

Jeg ville ha lurt på hvor dette som mangler blir av og hvor det som går inn igjen for å dekke opp dette kommer fra.

Om han f.eks tar ut/bruker 10 000 så setter inn igjen 10 000 etter noen dager/senere en gang, vet du hvorfor?

Anonymous poster hash: e643c...a2c

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke godtatt et så stort tillitsbrudd av min samboer. Det ville ha fått store konsekvenser, og skulle jeg i det hele tatt vurdere å fortsette forholdet måtte vedkommende først ha skaffet meg en troverdig oversikt over hva som er gått ut, hva det er gått til og så skulle og vedkommende ha fått dekket inn igjen det som er urettmessig brukt samme om det hadde tatt 1 år eller 20 år å betale tilbake.

Hva vedkommende hadde gjort for å smigre meg nå hadde brydd meg midt der sola sjeldent skinner da det er billig smiger. Bot og bedring som svir så kan vi vurdere fortsettelsen.

Om ikke er det ut døra og estimert verdi på underslaget skal dekkes inn ved at vedkommende får mindre av salget av felles bolig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 758ab...82c skrev (3 timer siden):

Ja, sjekker økonomien hele tiden, ingenting er tatt etter jeg tok det opp. Og om det mangler noe, så setter han inn, uten å si noe.. Hadde det bare vært løgn kun om økonomi så hadde det vært enklere, men han lyver om alt annet småting også, så jeg tror ikke på noe han sier.. 

Men... Da er det vel greit da? 

Du trenger ikke "god nok grunn" eller en bra nok forklaring om du ikke vil fortsette. Om du er ferdig så er du ferdig. 

Du er ikke skyldig noen å være i et forhold du ikke trives i. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 758ab...82c skrev (4 timer siden):

Ja, sjekker økonomien hele tiden, ingenting er tatt etter jeg tok det opp. Og om det mangler noe, så setter han inn, uten å si noe.. Hadde det bare vært løgn kun om økonomi så hadde det vært enklere, men han lyver om alt annet småting også, så jeg tror ikke på noe han sier.. 

Anonymous poster hash: 758ab...82c

Kom deg vekk så fort som mulig og på en trygg måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...